يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۷۲۲۰
زمان انتشار: ۱۵:۵۳     ۰۷ خرداد ۱۴۰۰
کشور بحرین یک هفته مانده به میزبانی از مسابقات گروه ایران در انتخابی جام جهانی به دلیل شیوع کرونا شرایط فوق العاده اعلام کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران، دولت بحرین به دلیل بالا رفتن آمار مبتلایان به ویروس کرونا، شرایط فوق العاده در این کشور اعلام کرده است.

طبق اعلام وزارت کشور بحرین، قرار شده است برای مدت ۲ هفته تمام رستوران ها، سینماها، آرایشگاه ها، مراکز تفریحی و ورزشی بسته بمانند تا تعداد مبتلایان کاهش یابد.

این شرایط فوق العاده در کشور بحرین در حالی اعلام شده که هفته آینده کاروان تیم ملی فوتبال کشورمان عازم منامه است تا در ادامه مسابقات مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ شرکت کند.

اولین بازی شاگردان اسکوچیچ پنجشنبه آینده (۱۳ خرداد) مقابل هنگ کنگ است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها