أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۷۴۱۳
زمان انتشار: ۱۱:۴۰     ۱۲ خرداد ۱۴۰۰
نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه کشور جاهلانه و غیر علمی اداره شده است، گفت: ارز ۴۲۰۰ تومانی رانت مفتی بود که دولت به جیب ویژه خواران ریخت.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598 به نقل از مهر، علیرضا زاکانی نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری صبح امروز(چهارشنبه) در نشست پرسش و پاسخ دانشجویی که در محل سابق لانه جاسوسی برگزار شد، در پاسخ به سوال دانشجویی مبنی بر اینکه برنامه شما برای کنترل مخارج و کسری بودجه چیست؟ گفت: فرهنگ و اقتصاد به هم وابسته هستند، فرهنگ استفاده از کالای ایرانی و صرفه جویی در اقتصاد تاثیرگذار است.

زاکانی ادامه داد: فوریت ما اقتصاد و معیشت و اولویت دولت آینده فرهنگ است. اولین کار ما این است که بندها را از پای تولید با مقررات زدایی باز می‌کنیم.

وی با بیان اینکه تیم عملیاتی برای مقررات زدایی ایجاد می کنیم، افزود: ارز ۴۲۰۰ رانت مفتی بود که دولت بدون کار کارشناسی به برخی رانت‌خواران داد.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: مملکت به صورت غیر علمی و جاهلانه توسط عده‌ای اداره می شود، دولت پول ملی را تبدیل به بازمانده حیوان کرده است.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس با بیان اینکه شهرداری‌ها همه اطلاعات شهر را به GIS بیاورند، گفت: امروز زمان دقیانوس نیست که کشور را با چرتکه اداره کنیم.

زاکانی ادامه داد: ۸۰ درصد مجوزهای کشور شفاف نیست و رانت پشت آن است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها