يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۷۶۱۴
زمان انتشار: ۱۱:۵۱     ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
ما اگر این نگاه را داشته باشیم، لازم است برای تعامل سازنده و گسترده با جهان برنامه داشته باشم...ما برای تعامل گسترده و سازنده با جهان برنامه داریم
به گزارش پایگاه 598، نشست کارگروه‌های دولت سایه با موضوع بررسی فرمان‌های اجرایی روز اول دولت، عصر دوشنبه ۱۷ خرداد با حضور «سعید جلیلی» نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در مجموعه فرهنگی شهدای سرچشمه  برگزار شد.

جلیلی: برای تعامل گسترده با جهان برنامه داریم

جلیلی در این نشست با بیان اینکه لازمه جهش تولید، جهش صادرات است که در تعاملات با کشورهای خارجی محقق می‌شود، گفت: «ما اگر این نگاه را داشته باشیم، لازم است برای تعامل سازنده و گسترده با جهان برنامه داشته باشم...ما برای تعامل گسترده و سازنده با جهان برنامه داریم».

وی افزود: «ما معتقدیم برای پیشرفت کشور حتی یک روز هم نباید معطل کرد. بعد از ۸ سال جلسات متعدد در عرصه‌های متعدد به یک جمع‌بندی اساسی رسیدیم و این است که برای ۴ سال آینده نباید کشور فقط اداره شود، توانمندی‌های کشور و ظرفیت های ما به گونه‌ای است که به خوبی می تواند ۴ سال آینده یک جهش در شأن ملت ایران داشته باشد».

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه یک موضوع مهم مدیریت، زمان است گفت: «ما زمان زیادی نداریم برای اینکه بخواهیم خودمان را معطل کنیم و باید کارها را جدی شروع کنیم و نباید زمان را از دست داد».
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها