يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۷۶۵۸
زمان انتشار: ۱۴:۰۱     ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
مراسم تشییع پیکر علی مرادخانی معاون سابق هنری وزارت ارشاد و و مدیر موزه موسیقی برگزار شد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران: مراسم تشییع پیکر علی مرادخانی معاون سابق هنری وزارت ارشاد و و مدیر موزه موسیقی برگزار شد.

پیکر علی مرادخانی در خاک آرام گرفت

مراسم تشییع پیکر علی مرادخانی معاون سابق هنری و مدیر موزه موسیقی، صبح امروز چهارشنبه (۱۹ خردادماه) در قطعه ۲۰ بهشت زهرا (س) برگزار شد.

سیدعباس صالحی (وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی)، علی جنتی (وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی)، مجتبی حسینی (معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی)، منوچهر شاهسواری (مدیرعامل خانه سینما)، حجت الله ایوبی (دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو در ایران)، احمد مسجدجامعی، محمدمهدی حیدریان، محمود دعایی (مدیرمسئول روزنامه اطلاعات)، عباس آخوندی، محمد مهدی حیدریان، ابوذر ابراهیمی ترکمان، سید حسین شاهمرادی، داود گنجه‌ای، محمد سریر، حمید شاه‌آبادی (معاون سیما)، مرتضی کاظمی، محمدرضا نوروزپور، مهدی شفیعی، امین عارف‌نیا، مهدی افضلی، حمیدرضا نوربخش، سیدعباس عظیمی و ... از جمله حاضران در این مراسم هستند.

پیکر علی مرادخانی در خاک آرام گرفت

سیدعباس صالحی (وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی) و سیدمحمود دعایی در این مراسم سخنرانی کردند.

پیکر علی مرادخانی در خاک آرام گرفت

علی مرادخانی حدود یک ماه پیش به ویروس کرونا مبتلا و به مدت سه هفته در بیمارستان بستری شد، اما پس از گذشت یک هفته بار دیگر به دلایل عوارض ناشی از ویروس کرونا در بیمارستان بستری و روز دوشنبه (۱۷ خردادماه) درگذشت.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها