يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۷۸۸۳
زمان انتشار: ۱۹:۵۵     ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
۱۵ هزار و ۷۰۰ نفر از اعضای خانواده شهدا در بیانیه‌ای رسمی حمایت خود را از آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی اعلام کردند.
 فارس، ۱۵ هزار و ۷۰۰ نفر خانواده شهدا با صدور بیانیه‌ای رسمی حمایت خود را از آیت الله سیدابراهیم رئیسی در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اعلام کردند.

متن بیانیه به شرح زیر است:

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا
ملت شریف و عزیز ایران

ما فرزندان همان مردان هستیم، راست قامتانی که رَهبان الیل و اَسَد النها بودند، مرگ آشامانی که قفس تنگ دنیا را بر نتافتند و برای دفاع از این پُر حماسه ترین و عاشورایی ترین قطعه جغرافیایی عالم شربت شهادت نوشیدند. مهمترین خصیصه شهیدان ما عشق به ملت عزیز ایران بود. و اثبات این عشق و ارادت را به ملت خویش با اهداء جانشان، به اثبات رساندند آنان برای همیشه شمعی مُشعشع در ضمیر مُنیر همه صالحان خواهند بود.

آنها رفتند تا ایران همچنان کشوری باشد مقتدر، آرام و مأمن آزادی خواهان جهان

عزیزان ما، مردم نجیب ایران

 تلخترین روزها و سالهای حیات ما خانواده های شهدا سالهایی است که عده ای برای
 القاء مِهتری غرب،  معیشت و رفاه و آسایش ایرانیان را به گروگان گرفتند، این سالها اگر کمر مردم ایران را خم کرد، کمر پدران و مادرانِ قد خمیده و داغدار شهدا را شکست.

پدران و مادرانی که برای گوهرِ تابان شدنِ ایرانمان، جگرگوشه هایشان را دادند و خون دلها خوردند و فرزندان شهدایی که درد و رنج فقدان پدر را به دوش کشیدند که این حماسی ترین قطعه پر تلالوء عالم، یعنی فیزیک ایران و متافیزیک انقلاب اسلامی، عزیز و با عظمت بماند امروز فقر و گرسنگی و زباله گردی و بی کاری جوانان با استعدادِ ایرانمان دردیست جانکاه تر از فراق عزیزانمان
ملتِ عزیزتر از جانمان

محرومین شریف و ستونهای خیمه انقلابِ شهیدان؛ و قسم خورده های امام روح الله، ما شریک سفره های تُهی شما هستیم

پدران و مادرانِ عزیز ایرانی ما شرمسار شرمندگی های شما در برابر فرزندانتان هستیم
و ای جوان رعنای با استعدادِ بی کار، ما شریک غم های تو هستیم ما از طرف همه مسببانِ طلبکار وضع موجود از شما طلب حلالیت می کنیم و به ملت ایران عرض می کنیم که دو قطبی  و دو سویه گفتمانِ سیاسی امروز کارآمدی و ناکارامدی است، دو قطبی واقعی دو قطبی طرفداران وضع موجود و مخالفان وضع موجود است. و عده ای در این میان با شیوه های جنگ روانی و حربه های لسانی و رسانه ای در صدد واژگون کردن حقایق اند.

ملت شریف ایران

اینبار شما را خطاب نوشته مان قرار می‌دهیم، ما فرزندان همان مردان گمنامی هستیم که بیصدا و بی ادعا در خاک ایران خفته اند شهیدانی که برای بوسیدن خاک سَر قله ها، خطرها را به جان خریدند و امروز ادای دِین آنان حراست از میراث انبیاء یعنی انقلاب اسلامی است که توسط عده ای به انحراف سوق داده شده است.

انحرافی که توسط دولتمردان، مسئولیت پذیری به جای زحمتِ بیشتر، عجین با اشرافیت و هزار فامیلی و قبیله گرایی و باندبازی شده است و ملت ایران برای بازگرداندن انقلاب به مسیر امام و شهدا باید جلو این روند را بگیرند.

هشت سال دولت دروغ، بی تدبیر و خسارت بار را در ایران تجربه کردیم، دولتی که کرامت انسانها را پاس نداشت و شرافت مردم عزیز ایران را نشانه گرفت.

امروز دشمنان انقلاب از سعودی و آمریکایی و داعشی و صهیونیستی که دستشان به خون ایرانیان آغشته است تلاش می کنند ناکارآمدیهای غربگرایان را گردن انقلاب و نظام بیافکنند و ملت را از مشارکت در انتخابات باز دارند ما از ملت شریف و بصیر ایران تقاضا داریم هوشمندانه فتنه ها را خنثی کنند.

ما خانواده‌های شهدا با توجه به وضعیت امروز، ‌برای ادامه‌ راه شهیدان، و برای تکرار نشدن سالهای تباهی و دروغ به فرزند فاضل و باتقوای امام خمینی(ره)‌، سرباز همیشه آماده ی رهبر معظم انقلاب و وطن عزیزمان ایران اسلامی، آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی رای می دهیم تا ارزش های این سرزمین کهن و مکتب مترقی مان، راه پرفراز و نشیب و سخت را به پشتوانه ی حمایت و صبوری شما عزیزان طی نماید و بی کفایتی ها و مشکلات پایان یابد و جای آن کار و خدمت بی منت برای آحاد ملت ایران برقرار گردد و کشور در مدار پیشرفت و عدالت قرار گیرد. و حمایت از آیت الله رئیسی را نه حمایت از حزب و جناح سیاسی  بلکه حمایت از جریان اصیل انقلاب می دانیم.

 آرزوی ما و شهیدانمان چیزی جز شادی، آرامش و برقراری عدالت و رفاه برایتان نبوده است و از خداوند سبحان برای این مرز پرگهر آبادانی را طلب داریم.

به گزارش فارس، ازجمله خانواده های امضا کننده این بیانیه عبارتند از:

 شهید محسن فخری زاده
 همسر سرلشگر شهید مهدی باکری
خانواده شهیدان زین‌الدین
خانواده شهید ِ انقلاب اندرزگو
خانواده سرلشگر شهید محمود کاوه
سمیه بروجردی فرزند سرلشگر شهید محمد بروجردی
خانواده شهید احمدی روشن
علی کشوری فرزند خلبان شهید سرلشگر کشوری
ابوذر شیرودی فرزند سرلشگر خلبان شیرودی
 دختر شهید نواب صفوی
سید سجاد صفوی فرزند سرلشگر شهید صفوی
خانواده سرلشگر شهید برونسی
محدثه رستگار فرزند سرلشگر شهید کاظم رستگار
همسر سرلشگر شهید ناصر کاظمی
همسر و دختر سرلشگر شهید دقایقی
 مجید و حسن فهمیده برادران شهید حسین فهمیده
خانواده‌های سرداران شهید صنیع خانی
مادر شهید خرازی
فرج الله شوشتری فررند سرلشگر شهید نور علی شوشتری
مرتضی نظر نژاد فرزند سردار نظرنژاد
 فرزند سرلشگر شهید نامجو
خانواده شهید چراغچی
 خانواده سردار شهید سلگی که طی این  بیانیه‌ حمایت خود از سیدابراهیم رئیسی را در انتخابات ریاست جمهوری اعلام کردند.

برای مشاهده اسامی ۱۵ هزار و ۷۰۰ نفر خانواده شهدا اینجا    کلیک کنید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها