أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۷۸۹۷
زمان انتشار: ۱۱:۵۷     ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
در این انتخابات برای اولین بار ایده ستادهای الکترونیک توسط ستاد مرکزی جوانان شکل گردید. ایده ای که با نظر به تاثیر فضای مجازی و محدودیتهای ایجاد شده بدلیل شرایط کرونایی شکل گرفت.
به گزارش پایگاه 598، سامانه جامع رئیسی جوانان در ساعات پایانی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری گزارش کاری از فعالیت های خود منتشر کرد که در ادامه می‌آید:

1- ستادهای الکترونیک:

الف: مرحله ایده پردازی: در این انتخابات برای اولین بار ایده ستادهای الکترونیک توسط ستاد مرکزی جوانان شکل گردید. ایده ای که با نظر به تاثیر فضای مجازی و محدودیتهای ایجاد شده بدلیل شرایط کرونایی شکل گرفت.

ب: آماده کردن زیر ساخت فنی: سامانه­ای چند کاره که علاوه بر اطلاع رسانی، تلویزیون اینترنتی، فرم ساز و ... را در بر داشت. این سامانه تنها ظرف یک هفته توسط گروه فناوری ستاد مرکزی جوانان برنامه نویسی و راه اندازی شد.

ج: فراخوان: با طراحی و تولید اقلام تبلیغاتی سامانه از جمله پوستر و تیزر تبلیغاتی فراخوانی صادر شد و در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر ثبت نام صاحبان کانال، گروه و صفحات شخصی و گروهی حامی آیت الله رئیسی در ستاد الکترونیک سامانه جامع رئیسی جوانان. حدود 2 هزار نفر فعال مجازیاز سراسر کشور در این فراخوان ثبت نام کردند که از این میان نزدیک به 1200 ستاد الکترونیک شناسایی،تائید، جذب و ساماندهی شد.

د: فاز عملیاتی: ستادهای ثبت نام شده در وهله بعدی وارد فاز عملیاتی شدند. هر کدام بنا بر حوزه فعالیتشان در گردانهای سایبری مختلف تقسیم بندی شدند تا ضمن دعوت مردم به مشارکت بالا در انتخابات، آنها را با کاندیدای اصلح آشنا کنند. این فعالیت تا پایان تبلیغات همچنان ادامه خواهد داشت.

2- کمپین دعوت:

در کمپین دعوت دفترچه راهنمای 28 صفحه ای آماده شد و به 6 هزار نیروی تبلیغی سراسر کشور بعنوان سرگروه ارسال شد تا ضمن آموزش نیروهای خود فاز عملیاتی دعوت 5 میلیون زنگ، چنج میلیون رای را شروع کنند. این فعالیت هم اکنون بصورت گسترده با هماهنگی ستاد مرکزی جوانان در حال انجام است.

3- لشکر سایبری:

حدود سه هزار نفر نیروی فعال رسانه ای در توئیتر و سایر شبکه های اجتماعی با برنامه ریزی ستاد مرکزی جوانان در یک کانال تلگرامی عضو شدند و متناسب با شرایط اقتضائی رقیب اقدام به عملیات رسانه می کنند.

4- تولیدات فضای مجازی:

تولید بیش از 10 کلیپ جذاب وایرال شده در فضای مجازی و حدود 50 عکس نوشته و پوستر از دیگر اقدامات همکاران سامانه در این فرصت کم بوده است که همگی با بهره بردن از نیروهای خودجوش صورت گرفته است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها