أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۸۱۱۶
زمان انتشار: ۱۱:۲۷     ۰۱ تير ۱۴۰۰
رئیس جمهور ترکیه در نشستی خبری گفت برای حل مشکلات باید به دیپلماسی تکیه کرد و جهان تنها در کنترل و در گرو پنج کشور نیست.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از خبرگزاری صدا و سیما از شبکه تلویزیونی الجزیره، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در نشستی خبری گفت برای حل مشکلات باید به دیپلماسی تکیه کرد و جهان تنها در کنترل و در گرو پنج کشور نیست.

اردوغان در بخش دیگری از اظهاراتش گفت شرکت‌های ترکیه‌ای در بازسازی شهر شوشی و استان قره باغ در جمهوری آذربایجان مشارکت خواهند کرد.

اردوغان افزود: به زودی نمایندگی دیپلماتیک خودمان را در شهر شوشی باز خواهیم کرد و حمایت ما از جمهوری آذربایجان متوقف نخواهد شد.

رئیس جمهور ترکیه درباره دیدارش با رئیس جمهور آمریکا گفت دیدار من با بایدن این بار بسیار مهم بود و درباره روابط دوجانبه و مسائل مورد علاقه مشترک گفتگو کردیم. اردوغان افزود بر تقویت روابط دوجانبه با آمریکا اصرار داریم.

وی اضافه کرد: آنچه ترکیه در سطح سیاسی خواستار آن است احترام به مرز‌ها و کمک به ترکیه در جنگ با تروریسم است.

اردوغان گفت سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) نمی‌تواند بدون ترکیه به اهداف خودش برسد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها