يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۸۲۲۹
زمان انتشار: ۱۴:۰۰     ۰۳ تير ۱۴۰۰
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از وقوع گسترده یک انبار کالا در محدوده بازار تهران خبر داد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌ نشانی شهرداری تهران، درباره حریق گسترده انبار کالا در حوالی بازار اظهار داشت: ساعت 12:13 دقیقه ظهر امروز وقوع یک حادثه حریق در خیابان مصطفی خمینی(ره)، چهارراه سیروس از طریق سامانه 125 به نیروهای آتش‌نشانی اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله پس از اطلاع نیروهای آتش‌نشانی، پنج ایستگاه به همراه تجهیزات نفسی و نردبان هیدرولیکی به محل حادثه اعزام شدند تا اقدامات لازم انجام گیرد.

وی با اشاره به اینکه دود غلیظی این محل را فراگرفته و سبب گزارشات زیادی از سوی شهروندان شده است، گفت: پس از حضور نیروهای آتش‌نشانی در محل حادثه مشخص شد یک انبار مسقف به وسعت بیش از 600 متر که انواع کالاهایی مانند فرش و پارچه در آن نگهداری می‌شده شعله ور شده است.

ملکی خاطرنشان کرد: عملیات اطفای این حریق گسترده همچنان ادامه دارد و عملیات از چند نقطه در حال انجام است و فعلا از تعداد مصدومان احتمالی خبری در دست نداریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها