يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۸۴۶۴
زمان انتشار: ۱۲:۵۷     ۰۸ تير ۱۴۰۰
یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت:تا ما به آن اعتدالی که روحانی شعارش را داد اما نتوانست درست عمل کند، نرسیم مشکلات‌مان همچنان باقی است.

به گزارش پایگاه 598، فاضل میبدی، روحانی شاذگوی اصلاح طلب در جدیدترین اظهارات خود با گرفتن ژست وکیل مدافع برای حزب دموکرات آمریکا گفت: تلاش برای دوقطبی سازی بین معیشت مردم و رابطه با آمریکا مدعی شده است که دوران «مرگ بر آمریکا» تمام شده و دوران حل مشکلات مردم است. وی همچنین با ژست دلسوزی برای معیشت مردم از «خیر» معروف شده رئیسی در نشست خبری پیرامون احتمال دیدار با بایدن انتقاد کرده است.

اوج وقاحت اصلاح طلبان آنجاست که حاضر نیستند بگویند تحریم های آمریکا مستقیما مردم ایران و حتی سلامت آنان را هدف گرفته تا بدین وسیله بتوانند ملت ایران و نظام اسلامی را به زانو دربیاورند. از سوی دیگر حاضر نیستند به پیشرفت های همه جانبه کشور اعم از عزت، اقتدار، مسائل علمی و... و. اعتراف کنند.

به روحانی کم سواد اصلاح طلبان باید متذکر شد دوران کدخدادوستی به سر آمد و چیزی هم در هشت سال گذشته جز ضرر و خسارت و تحقیر نصیب ملت ایران نشد. بهتر است حداقل برای چهار سال اصلاح طلبانی نظیر میبدی سکوت اختیار کنند تا بیشتر از این بی آبرو نشوند.

 بخش هایی از اظهارات فاضل میبدی به روایت وب سایت جهان نیوز را در ادامه خواهید خواند:

* اکثر کسانی که به اصطلاح توانایی رأی داشتند در پای صندوق‌ها حاضر نشدند و تعداد آرای شرکت‌کننده‌ها به خاطر همین مشکلاتی است که در کشور وجود دارد، حال چه اقتصادی و چه سیاسی مهم این است که مشارکت به ۵۰ درصد نرسید.

* تا ما به آن اعتدالی که روحانی شعارش را داد اما نتوانست درست عمل کند، نرسیم مشکلات‌مان همچنان باقی است.

* هنگامی که خبرنگار از رئیس‌جمهور منتخب محترم سوال کرد که اگر آمریکا شرایط شما را بپذیرد آیا برای مصالح کشور حاضرید با رئیس‌جمهور آمریکا دیدار کنید؟ ایشان گفتند خیر! به نظر من این پاسخ یک پاسخ دیپلماتیک نبود. آقای رئیسی به راحتی می‌توانست بگوید باید بنشینیم فکرها و ملاحظات‌مان را انجام دهیم ببینیم در چه شرایطی هستیم، آن‌گاه پاسخ می‌دهیم.

* بالاخره آمریکا بد یا خوب امروز ابرقدرت دنیا است، اهرم فشار در دستش دارد، تحریم‌ها را زیاد و رفت و آمدهای دیپلماسی ما را محدود می‌کند، کشتی‌های ما را متوقف می‌کند، بانک‌ها به روی ما بسته شده است و هزاران مشکل دیگر؛ از همین رو معقتدم کابینه رئیس‌جمهور باید نگاهی به این مسائل  داشته باشد، نه نگاه نفی مطلق که نه اسلام، نه قانون اساسی و نه ملت آ را نمی‌پذیرد که تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی را تحمل کنیم و ارتباطی برقرار نکنیم.

* راه و روشی باید اتخاذ شود که مشکلات معیشتی ما را حل کند، این‌که می‌گویند ما اقتصاد کشور را به دلار گره نمی‌زنیم که حرف نمی‌شود؛ چراکه متاسفانه اقتصاد ما با دلار گره خورده است.

* آقای رئیسی یا هر شخص دیگری که می‌خواهد کشور را اداره کند باید از اقتصاددانانی که در در دانشگاه‌ها هستند، استفاده کند؛ نیایند صرفا هرکسی که شعار مرگ بر آمریکا می‌گوید را به کار بگیرند، باید این‌ها را کنار بگذاریم چرا که دوران مرگ بر آمریکا تمام شد و دوران حل مشکلات مردم است که اگر آن‌ها را حل کردیم در دوره بعدی انتخابات وضع‌مان بهتر است اما اگر مشکلات مردم را با سیاست‌های افراطی و تفریطی حل نکردیم، مشارکت در انتخابات بعدی زیر ۳۰ درصد خواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها