أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۸۵۲۹
زمان انتشار: ۰۹:۱۰     ۱۰ تير ۱۴۰۰
در روز‌های حساس کرونایی؛
دومین روز برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۰ برای رقابت بیش از ۵۰۰ هزار داوطلب در دو گروه آزمایشی علوم ریاضی و علوم انسانی آغاز شد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از خبرگزاری دانشجو، صبح امروز پنجشنبه  دهم تیرماه، دومین روز از برگزاری کنکور سراسری آغاز شد و داوطلبان دو گروه آزمایشی علوم انسانی و علوم ریاضی و فنی بر استرس و اضطراب‌های ناشی از این امتحان بزرگ پایان می‌دهند.

طبق کارت‌های ورود به جلسه صادر شده برای ثبت‌نامی‌ها قرار است که ۱۴۲ هزار و ۶۲ داوطلب در کنکور ریاضی و  ۳۷۰ هزار و ۱۱۲ نفر در کنکور علوم انسانی امروز به رقابت بپردازند.

با توجه به آنکه برای ۴ روز برگزاری کنکور سراسری، یک میلیون و ۳۶۷ هزار و ۹۳۱ کارت ورود به جلسه برای داوطلبان صادر شده است، بخش اعظمی از داوطلبان طی امروز (دو گروه آزمایشی علوم انسانی و علوم ریاضی و فنی) و فردا (در گروه آزمایشی علوم تجربی) در کنکور ۱۴۰۰ شرکت خواهند کرد.

کنکور گروه آزمایشی علوم تجربی (با ۵۵۴ هزار و ۸۶۰ داوطلب) صبح فردا جمعه یازدهم تیرماه و درنهایت کنکور گروه آزمایشی زبان خارجی (با ۱۷۵ هزار و ۷۷۶ داوطلب) صبح روز شنبه دوازدهم تیرماه برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛ صبح روز گذشته کنکور گروه آزمایشی هنر با رقابت حدود ۱۲۵ هزار و ۱۲۱ داوطلب در ۳ هزار و ۵۲۲ حوزه امتحانی برگزار شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها