أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۸۵۵۰
زمان انتشار: ۱۲:۴۴     ۱۰ تير ۱۴۰۰
فرمانده انتظامی استان بوشهر از دستگیری مرد ۲۸ ساله تبعه افغانستان که پس از قتل همسرش متواری شده بود خبر داد.

سرهنگ حیدر سوسنی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در تاریخ چهار تیرماه سال جاری، در پی گزارش یک فقره قتل در شهر چغادک از توابع شهرستان بوشهر، ماموران انتظامی و کارآگاهان پلیس آگاهی سریعا در محل مورد نظر حاضر شدند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: با کشف جسد زن ۲۴ ساله تحقیقات کارآگاهان پلیس پس از هماهنگی با مرجع قضائی آغاز و هویت قاتل متواری(همسر مقتول) با توجه به شواهد، مدارک و سرنخ ها در صحنه قتل، برای پلیس مشخص شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر ابراز داشت: با حضور کارآگاهان پلیس آگاهی و انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی، محل اختفاء قاتل در استان البرز شناسایی و مشخص گردید که پس از وقوع حادثه به این استان متواری شده است.

فرمانده  انتظامی  استان بوشهر خاطرنشان کرد: روز گذشته متهم توسط کاراگاهان پلیس آگاهی استان در یک عملیات غافلگیرانه در حالی که قصد داشت از دست ماموران انتظامی فرار کند دستگیر و  به استان بوشهر منتقل شد.

سوسنی گفت: این متهم ضمن اعتراف به بزه انتسابی علت آن را اختلافات شخصی عنوان کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها