أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۸۵۵۹
زمان انتشار: ۱۳:۵۹     ۱۰ تير ۱۴۰۰
شرکت اسپیس‌ایکس روز گذشته 88 ماهواره اینترنتی را به مدار زمین فرستاد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس و به نقل از اسپیس، موشک دومرحله ای فالکون ۹ روز گذشته در ساعت ۳:۱۱ بعدازظهر به وقت شرق آمریکا (۱۵:۱۱۱ به وقت گرینویچ) از «سکوی پرتاب فضایی ۴۰» در پایگاه نیروی فضایی آمریکا در کیپ کاناورال در فلوریدا به فضا پرتاب شد.

براساس اعلام اسپیس، این مأموریت به دلیل وارد شدن یک هواپیما به منطقه ایمنی اطراف سکوی پرتاب با ۲۴ ساعت تأخیر اجرا شد.

 این مأموریت پیچیده با نام «Transporter-۲» در ابتدا قرار بود بعد از ظهر جمعه گذشته (۲۵ ژوئن)  ماهواره‌های اینترنتی را به مدارزمین بفرستد که به دلیل بررسی‌های بیشتر چندین روز به تأخیر افتاد.

موشک دومرحله ای فالکون ۹ در ۳۰ ژوئن ۲۰۲۱ مأموریت حمل و نقل مشترک Transporter-۲ را از ایستگاه نیروی فضایی کیپ کاناورال در فلوریدا آغاز کرد. 

ایلان ماسک، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت اسپیس‌ایکس از تأخیر روز سه شنبه خوشحال نبود و در توییتی نوشت که این حادثه نمونه‌ای از چگونگی اعمال برخی تغییرات در هنگام ایجاد محدودیت‌ها است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها