أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۸۹۶۸
زمان انتشار: ۱۳:۲۰     ۱۹ تير ۱۴۰۰
شاخص‌های شهردار تهران مشخص شد. قرار است در جلسه عصر امروز هر منتخب شورا ۳ نفر را برای شهرداری معرفی کند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، امروز گزینه های شهرداری تهران اعلام می شود. 

منتخبین شورای ششم شاخص های شهردار را اعلام کردند.  

۱۰ شاخص شورای ششم برای انتخاب شهردار جدید تهران،قوت تفکر و عمل  انقلابی با روحیه جهادی،فهم اقتصادی و توانمندی در تأمین منابع مالی شهر، ساده زیست و پاکدست، برخوردار از روحیه مبارزه با فساد و فاقد تعارض منافع، مراقبت نسبت به اطرافیان و منتسبین و عدالت محور،آشنایی کلی با قوانین، ساختارها، فرآیندهای مدیریت شهری و شناخت تهران و مسلط بر نظام مسائل شهر تهران باشد. 

همچنین شهردار  باید سابقه و تجربه مدیریتی موفق (اجرای پروژه های مهم و موفق)، توانایی اجماع­ سازی (قدرت مذاکره و تعامل با مجلس، دولت و سایر نهادها/ توانایی کارکردن با سلائق متنوع/ اجماع سیاسی کلان، دارای رویکرد تحول‌گرا و جوان­گرا و شناخت و نگاه فرهنگی- اجتماعی، قابلیت رهبری و توانایی تشکیل تیم قوی و شبکه کاری منسجم و توان بکارگیری بدنه شهرداری و مدیران جوان،قابلیت ایجاد تعاملات اجتماعی و ارتقای مشارکت مردمی و روحیه مردمی و میزان هماهنگی و همسویی با مصوبات شورای شهر منتخب را داشته باشد.

شاخص ها احصا شد و قرار است امروز هر منتخب ۳ گزینه برای شهرداری معرفی کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها