أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۹۰۷۰
زمان انتشار: ۱۳:۵۹     ۲۰ تير ۱۴۰۰
منتخب شورای ششم تهران با اشاره به استخدام دقیقه نودی شهرداری کنونی و مخالف ستاد مقابله با کرونا با آزمون مربوطه گفت:کارهای شهرداری روی زمین مانده و منتظر این ۲۱۰۰ نفر است که اقدامات را انجام دهند؟

به گزارش پایگاه 598، به نقل از نماینده ،مهدی چمران منتخب شورای ششم شهر تهران درباره سرانجام ماجرای استخدام ۲۱۰۰نفر در شهرداری تهران اظهار داشت: در نامه امور استخدامی قید شده که ۲۱۰۰ نفر از طریق استخدام در شهرداری قرار است جذب شوند، ولی مدیران کنونی شهرداری می‌گویند استخدام جدید نیست و قرار است فقط تغییر وضعیت صورت گیرد.

وی افزود: با این روش مدیران شهری، برخی بدون سابقه کاری در شهرداری می‌توانند جذب شوند، در حالی که یک کارمند ممکن است بیست سال در شهرداری فعالیت داشته ولی هنوز رسمی نشده است. 

وی ادامه داد: عموما آزمون‌ها برای کسانی برگزار می‌شود که سالها تجربه داشته و سابقه کاری آنها هم به عنوان ضریب مثبت به شرایط‌شان افزوده شود و بتوانند استخدام دائمی شوند. 

چمران تأکید کرد: ستاد مقابله با کرونا هم در حال حاضر اجازه برگزاری آزمون و حضور تعداد زیادی را جهت شرکت در آزمون در شرایط پیک پنجم کرونا را نداده است و مشخص نیست قرار است چه زمانی آزمون به صورت دقیق برگزار شود. 

وی گفت: ما پیشنهاد داده‌ایم فعلا دست نگه دارند. مگر شهرداری کارهایش روی زمین مانده و منتظر این ۲۱۰۰ نفر است که اقدامات را انجام دهند؟ 

وی با اشاره به اینکه عجله‌ای برای این موضوع نیست، گفت: از طرفی با تورم پرسنل مواجهیم و استخدام برخی در شرایط کنونی باید سنجیده انجام گیرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها