يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۹۱۲۴
زمان انتشار: ۱۱:۴۸     ۲۱ تير ۱۴۰۰
رئیس اداره بهداشت و درمان ارتش با اشاره به ایجاد مراکزی از سوی ارتش برای واکسیناسیون افراد، گفت: ارتش امکانات خود را جهت تسهیل روند واکسیناسیون عمومی، پای کار آورده است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مشرق بنا به اعلام دفاع‌پرس، امیر دریادار دوم پزشک مصطفی مداح، با اشاره به اهمیت واکسیناسیون عمومی، گفت: پس از فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی، ارتش با تمام توان و امکانات خود جهت مقابله با ویروس کرونا وارد عرصه شد.

وی با بیان اینکه امروز با تلاش متخصصان داخلی به واکسن کرونا دست پیدا کرده‌ایم، افزود: به‌ زودی حجم بالایی از واکسن در اختیار عموم مردم قرار می‌گیرد، لذا نیاز هست که جهت تسهیل در روند واکسیناسیون عمومی از مکان‌هایی با استانداردهای بهداشتی و اجتماعی برخوردار باشیم تا ضمن تکریم مردم، کار واکسیناسیون به سهولت انجام شود.

مداح با تأکید بر اینکه امکان دارد روزانه واکسیناسیون ۵۰۰ هزار نفر را داشته باشیم، تصریح کرد: ارتش یکی از سازمان‌هایی است که در این رابطه امکانات خود را پای کار می‌آورد و همچنین دیگر سازمان‌های نیروهای مسلح نیز در این رابطه کمک خواهند کرد.

وی ادامه داد: امیدواریم با آمدن واکسن ایرانی، این ویروس منحوس را در کشور نابود کنیم و فعالیت‌های اجتماعی به شرایط عادی برگردد.

رئیس اداره بهداشت و درمان ارتش با اشاره به اقدامات ارتش در حوزه استفاده از پروتکل‌های بهداشتی در سطح نیروهای چهارگانه، اظهارداشت: پادگان‌ها، مراکز آموزشی و دانشگاهی ارتش امروز از وضعیت مطلوبی در حوزه سلامت و بهداشت برخوردارند، همچنین کار واکسیناسیون پرسنل طبق پروتکل‌های وزارت بهداشت در ارتش انجام می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها