أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۹۵۳۶
زمان انتشار: ۰۹:۳۹     ۲۹ تير ۱۴۰۰
دبیر شورای هماهنگی بانک‌ها اعلام کرد: با وجود ۶ روز تعطیلی در استان‌های تهران و البرز و روز‌های پایانی تیرماه، تعداد اندکی از شعب بانک‌ها برای پرداخت حقوق کارکنان و بازنشستگان فعال خواهند بود.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایرنا، «علیرضا قیطاسی» دوشنبه شب در برنامه تلویزیونی تیتر امشب شبکه خبر با اشاره به ضرورت تعطیلی تمام شعب بانک های دولتی و خصوصی در این دو استان برای مقابله با کرونا، افزود: قرار است تمامی شعب بانک ها دستگاه های خودپرداز خود را بروز رسانی کنند، تا مردم در این مدت در نقل و انتقال پول و دریافت آن از دستگاه های یاد شده مشکلی نداشته باشند.

دبیر شورای هماهنگی بانک‌ها به ضرورت اجرای ابلاغیه ستاد ملی کرونا و قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا تاکید کرد و اظهار داشت: فقط تعداد اندکی از شعب بانک‌ها در این ۶ روز به عنوان شعب کشیک در استان‌های تهران و البرز برای پرداخت حقوق و انجام عملیات ضروری فعالیت خواهند داشت که تعداد آن حدود ۳ و یا ۴ درصد شعب خواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها