أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۸۹۵۶۸
زمان انتشار: ۱۳:۰۸     ۲۹ تير ۱۴۰۰
طبق آخرین آمار جهانی در شب گذشته با ابتلای بیش از ۲۴ هزار نفر به ویروس کرونا در کشور آمریکا، شمار مبتلایان این کشور به ۳۵ میلیون و ۱۸ هزار نفر رسید.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا صبح امروز ۱۹۱ میلیون و ۷۲۵ هزار و ۱۴۹ نفر در جهان به ویروس کرونا (کووید۱۹) مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۴ میلیون و ۱۱۲ هزار و ۹۲۹ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۱۷۴ میلیون و ۵۸۰ هزار و ۲۰ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست دهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۲۴ هزار و ۲۶۶ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۳۵ میلیون و ۱۸ هزار و ۶۰۰ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۶۲۴ هزار و ۹۸۳ آمریکایی مبتلا به کووید۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده‌اند.

کشور هند پس از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۲۹ هزار و ۴۲۹ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۳۱ میلیون و ۱۷۴ هزار و ۳۲۲ مبتلا رسیده است. در این کشور تاکنون ۴۱۴ هزار و ۵۱۳ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور برزیل به عنوان سومین کشور جهان با افزایش ۳۴ هزار و ۱۲۶ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۱۹ میلیون و ۳۹۱ هزار و ۸۴۵ مبتلا رسیده است. در این کشور تاکنون ۵۴۲ هزار و ۸۷۷ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشورهای روسیه, فرانسه، ترکیه، انگلیس و آرژانتین نیز به ترتیب با ۵ میلیون و ۹۸۲ هزار و ۷۶۶، ۵ میلیون و ۸۷۱ هزار و ۸۸۱، ۵ میلیون و ۵۳۷ هزار و ۳۸۶، ۵ میلیون و ۴۷۳ هزار و ۴۷۷ و ۴ میلیون و ۷۶۹ هزار و ۱۴۲ نفر مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشورهای کلمبیا با ۴ میلیون و ۶۵۵ هزار و ۹۲۱ مبتلا و ایتالیا نیز با ۴ میلیون و ۲۸۹ هزار و ۵۲۸ نفر مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبود یافتگان نیز کشورهای هند، آمریکا و برزیل به ترتیب با ۳۰ میلیون و ۳۵۳ هزار و ۷۱۰، ۲۹ میلیون و ۴۰۶ هزار و ۲۰۲ و ۱۸ میلیون و ۶۷ هزار و ۸۰ نفر بهبود یافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان،‌ فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را (مربوط به یک ساعت گذشته) نشان می‌دهد:

مبتلایان به کرونا در آمریکا از ۳۵ میلیون گذشت +جدول

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها