يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۰۰۸۴
زمان انتشار: ۱۲:۲۶     ۰۹ مرداد ۱۴۰۰
صندوق رفاه دانشجویان شرایط اختصاص وام ضروری را اعلام کرد، دانشجویان متقاضی وام ضروری ازدواج حداکثر تا ۱۸ ماه پس از تاریخ عقد می‌توانند برای دریافت آن اقدام کنند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از خبرگزاری دانشجو، صندوق رفاه دانشجویان شرایط اختصاص وام ضروری را اعلام کرد، دانشجویان متقاضی وام ضروری ازدواج حداکثر تا ۱۸ ماه پس از تاریخ عقد می‌توانند برای دریافت آن اقدام کنند.

شرایط اختصاصی وام ضروری:

الف- تعداد استفاده از رویدادهای وام ضروری در هر مقطع تحصیلی به شرح زیر است:

کاردانی، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی ارشد ناپیوسته حداکثر ۲رویداد.

کارشناسی پیوسته و دکترای تخصصی ناپیوسته غیر بورسیه حداکثر ۴رویداد.

کارشناسی ارشد پیوسته و دکتری پیوسته و دکترای حرفه‌ای حداکثر ۵رویداد.

ب- در صورت ارائه اسناد مالی با مبالغ بیش از میزان مقرر در رویدادهای وام ضروری، میزان وام پرداختی به دانشجویان از سقف مبلغ تعیین شده در هر رویداد بیشتر نخواهد بود و در صورت کمتر بودن مبلغ مورد تقاضا از سقف هر رویداد، مطابق مبلغ مقرر در اسناد ارائه شده وام پرداخت خواهد شد.

ج- دانشجویان سایر دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشورکه از طریق سازمان سنجش آموزش کشور پذیرفته شده باشند، در صورت درخواست می‌توانند استفاده کنند.

ردیف رویداد مهلت ارائه و اعتبار مستندات دوره تحصیلی واجد شرایط سقف مبلغ هر رویداد تعداد دریافت وام بر حسب مقطع تحصیلی
۱ موارد خاص حداکثر تا ۹ ماه پس از رویداد و دوره تحصیل روزانه مبلغ هر رویداد و سقف مبلغ اعطایی در هر رویداد قبل از شروع هر سال تحصیلی مطابق مصوبات هیأت امنا صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم اعلام خواهد شد.  
۲ حوادث و بلایای طبیعی حداکثر تا ۹ ماه پس از حادثه و دوره تحصیل دانشجویان شاغل به تحصیل در تمام دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی
۳ توان خواه حداکثر ۹ ماه پس از رویداد و دوره تحصیل  
۴ برتر، نمونه کشوری، مبتکر حداکثر تا ۶ ماه پس از دریافت مدرک برتر، نمونه و مبتکر بودن و در دوره تحصیل روزانه
۵ قهرمان ورزشی حداکثر تا ۶ ماه پس از دریافت مدرک قهرمانی و دوره تحصیل روزانه
۶ ازدواح حداکثر تا ۱۸ ماه پس از تاریخ عقد روزانه یک نوبت در تمام مقاطع تحصیلی
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها