يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۰۱۳۴
زمان انتشار: ۰۹:۵۷     ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از زمان ثبت‌نام رشته‌های بدون آزمون دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سال ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از خبرگزاری دانشجو، فاطمه زرین‌آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور بیان کرد: ثبت نام برای تحصیل در رشته‌های بدون آزمون دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سال ۱۴۰۰ از این هفته همزمان با اعلام‌نتایج و آغاز انتخاب رشته مجازین کنکور شروع می‌شود و داوطلبانی که در کنکور شرکت کرده یا نکرد‌ه‌اند می‌توانند در رشته‌های بدون آزمون نیز ثبت‌نام کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: نتایج اولیه آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ تا فردا دوشنبه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام خواهد شد و انتخاب رشته داوطلبان نیز طبق برنامه اعلام شده چند روز پس از اعلام این نتایج آغاز می‌شود و به مدت حدود یک هفته ادامه دارد.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه حدود ۹۰ درصد ظرفیت پذیرش در دانشگاه‌ها از طریق رشته‌های بدون آزمون خواهد بود، خاطر نشان کرد: مدت زمان ثبت نام در این رشته‌ها بستگی به میزان استقبال داوطلبان دارد، اما قطعا زمان ثبت نام داوطلبان در رشته‌های بدون آزمون، محدودیت انتخاب رشته مجازین کنکور را ندارد.

زرین آمیزی تاکید کرد: رشته‌های بدون آزمون صرفا به دانشگاه‌های غیردولتی و کوچک محدود نمی‌شود و ما حتی در برخی کدرشته‌ها برای دوره‌های روزانه در دانشگاه‌های مطرح نیز ظرفیت پذیرش بدون آزمون در نظر خواهیم گرفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها