أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۰۴۸۲
زمان انتشار: ۱۲:۴۷     ۱۸ مرداد ۱۴۰۰
خطیب‌زاده:
سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی رسانه‌ای وزارت خارجه گفت: متاسفیم که دولت عربستان هنوز به دنبال راه حل نظامی برای مسئله یمن است در حالی که مدت هاست که متوجه شده و می‌داند جنگ دستاوردی جز کشتار غیرنظامیان، آسیب زدن به ملل منطقه و خدشه دار کردن امنیت منطقه را ندارد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از خبرگزاری دانشجو، سعید خطیب زاده، سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی رسانه‌ای وزارت خارجه در خصوص مواضع اخیر وزیر خارجه عربستان در واکنش به انتخاب نماینده جدید سازمان ملل در امور یمن و ادعای حمایت از راه حل‌های سیاسی در خصوص بحران یمن گفت: قبل از هر چیز بنده هم لازم می‌دانم تا استقبال خود را از نماینده جدید سازمان ملل در امور یمن اعلام کنم.

وی افزود: جمهوری اسلامی ضمن استقبال از این انتخاب امیدوار است تحولات یمن در چارچوب احقاق حقوق حقه مردم یمن و در راستای پایان بخشیدن به این جنگ ظالمانه و محاصره غیرانسانی مردم یمن منجر به یک راه حل سیاسی در دوره نمایندگی ایشان شود.

خطیب زاده با تاکید بر اینکه راه حل سیاسی برای پایان دادن به بحران یمن تنها با کمک همه کشور‌ها حاصل خواهد شد، گفت: جمهوری اسلامی هم همیشه آمادگی خود را برای کمک به حل این بحران اعلام کرده است.

سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی رسانه‌ای وزارت خارجه با ابراز تاسف از اظهارات مقامات سعودی گفت: متاسفیم که دولت عربستان هنوز به دنبال راه حل نظامی برای مسئله یمن است در حالی که مدت هاست که متوجه شده و می‌داند جنگ دستاوردی جز کشتار غیرنظامیان، آسیب زدن به ملل منطقه و خدشه دار کردن امنیت منطقه را ندارد.

وی در پایان با تاکید بر پایبندی دولت عربستان به راه حل‌های سیاسی خاطرنشان کرد: دولت ریاض باید پایبندی خود را به راه حل‌های سیاسی نشان دهد و به این جنگ خانمان سوز نشان دهد. عمل به این موضوع هم برای عربستان سعودی و هم برای صلح و امنیت منطقه بهتر است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها