أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۰۷۶۰
زمان انتشار: ۱۳:۴۹     ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
بازار خودرو امروز دوشنبه ۲۵ مرداد با جهش قیمت خیره‌کننده‌ای روبرو شده است. پژو پارس اتوماتیک ظرف ۲۴ ساعت ۱۰ میلیون تومان افزایش قیمت پیدا کرد
به گزارش پایگاه 598، به نقل از مشرق، خودروهای داخلی امروز دوشنبه بیست و پنجم مرداد در بازار آزاد به‌شکل چشمگیری گران شده‌اند. پژو پارس اتوماتیک ۱۰ میلیون تومان، دنا تیپ یک ۹ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ صندوقدار هشت میلیون تومان و پژو ۲۰۶ تیپ پنج، شش میلیون تومان از روز یکشنبه قیمت بیشتری دارند.

 افزایش قیمت ارز در روز گذشته یکی از دلایل جهش قیمت امروز خودرو است. در بین محصولات سایپا هم همین روند، با شدت کمتری دیده می‌شود. کوئیک اتوماتیک پلاس با رشد سه میلیون تومانی، ۱۶۹ میلیون تومان فروخته می‌شود و تیبا صندوقدار و پراید وانت هر کدام دو میلیون تومان گران شده‌اند. قیمت روز دیگر محصولات ایران‌خودرو و سایپا را در ادامه مشاهده می‌کنید.

قیمت محصولات ایران‌خودرو

پژو پارس اتوماتیک با جهش ۱۰ میلیون تومانی، بیشترین رشد قیمت را در بین خودروهای داخلی به‌ثبت رساند و ۳۵۰ میلیون تومان قیمت خورد. دنا تیپ یک ۳۱۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود و افزایش ۹ میلیون تومانی را تجربه می‌کند. پژو ۲۰۶ صندوقدار هم دیگر محصولی است که رشد قیمت قابل توجهی دارد و با افزایش ۸ میلیون تومانی و رقم ۲۸۵ میلیون تومان روانه بازار شده است.

پژو ۲۰۷ دنده‌ای و سمند EF۷ هر کدام پنج میلیون تومان گران  و به‌ترتیب ۳۳۵ میلیون تومان و ۲۶۰ میلیون تومان ارزش‌گذاری  شده‌اند. در بین محصولات مونتاژی نیز با رشد ۴۵ میلیون تومانی سوزوکی ویتارا، ارزش آن در بازار به یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان رسیده است.

قیمت روز محصولات ایران‌خودرو

خودرو قیمت
وانت آریسان ۱۸۷ میلیون تومان
سمند LX ۲۳۷ میلیون تومان
سمند EF۷ ۲۶۰ میلیون تومان
سمند EF۷ دوگانه سوز ۲۸۷ میلیون تومان
دنا تیپ یک ۳۱۰ میلیون تومان
پژو ۴۰۵  GLX ۲۲۵ میلیون تومان
پژو پارس LX ۲۸۵ میلیون تومان
پژو پارس اتوماتیک ۳۵۰ میلیون تومان
پژو ۲۰۷ دنده ای ۳۳۵ میلیون تومان
پژو ۲۰۶ تیپ ۲ ۲۲۵ میلیون تومان
پژو ۲۰۶ تیپ ۵ ۲۸۵ میلیون تومان
پژو ۲۰۶ صندوقدار ۲۸۵ میلیون تومان
پژو ۲۰۰۸ ۹۷۰ میلیون تومان
رنو تندر ۹۰ E۲ ۳۴۰ میلیون تومان
هایما S۵ ۶۵۰ میلیون تومان
هایما S۷ ۷۰۰ میلیون تومان
سوزوکی ویتارا اتوماتیک یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان

قیمت محصولات سایپا

خودروهای سایپا امروز با رشد قیمت در بازار حضور دارند، اما نه به اندازه محصولات ایران‌خودرو. کوئیک اتوماتیک پلاس ۱۶۹ میلیون تومان فروخته می‌شود و سه میلیون تومان گران شده است. تیبا ۲ و پراید وانت با رشد دو میلیون تومانی هر کدام ۱۵۳ میلیون تومان قیمت دارند.

سیتروئن و کیا سراتو نیز که این روزها پا به پای هم قیمت‌گذاری می‌شوند، پنج میلیون تومان گران و ۸۹۰ میلیون تومان عرضه می‌شوند. در این بین پراید ۱۱۱ یا همان پراید هاج‌بک با رسیدن به رقم ۱۴۵ میلیون تومان، به بالاترین قیمت خود در سال جاری رسید و از روز گذشته یک میلیون تومان افزایش قیمت پیدا کرد.

قیمت روز محصولات سایپا

خودرو قیمت
پراید ۱۱۱ ۱۴۵ میلیون تومان
پراید ۱۳۱ ۱۳۲  میلیون تومان
پراید ۱۳۲ ۱۲۹ میلیون تومان
پراید ۱۵۱ ۱۵۳ میلیون تومان
تیبا ۲ ۱۵۳ میلیون تومان
تیبا ۲ پلاس ۱۶۸ میلیون تومان
تیبا صندوقدار ۱۴۴ میلیون تومان
ساینا دنده ای ۱۵۳ میلیون تومان
کوئیک دنده ای ۱۶۹ میلیون تومان
کوئیک اتوماتیک پلاس ۲۲۸ میلیون تومان
سیتروئن ۸۹۰ میلیون تومان
چانگان ۵۰۰ میلیون تومان
وانت زامیاد ۲۵۶ میلیون تومان
کیا سراتو ۸۹۰ میلیون تومان
آریو ۴۰۰ میلیون تومان
شاهین ۳۷۰ میلیون تومان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها