يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۰۹۶۰
زمان انتشار: ۱۱:۱۲     ۳۱ مرداد ۱۴۰۰
حسن فضل الله نماینده حزب الله در پارلمان لبنان، کشتی حامل گازوئیل از ایران به مقصد کشورش را شکستی دیگر برای آمریکا و حامیانش دانست.

به گزارش پایگاه 598، وی در بیانیه ای اعلام کرد: کشتی حامل گازوئیل که پهنه دریاها را به سمت لبنان می پیماید قبل از رسیدن به مقصد، شرط بندی های دولت آمریکا و گروه های هوادارش در لبنان و منطقه را بار دیگر با شکست روبه رو ساخت. به ویژه اینکه آنها تلاش دارند ملت ما را خوار و ذلیل کنند و مقاومت قهرمانانه ای را که معادلات حفاظتی در مواجهه با دشمن خارجی لبنان ایجاد می کند، هدف قرار دهند.

فضال الله افزود: سفیر آمریکا در بیروت به جای اینکه از خود شرمنده باشد و چهره خود را از ننگی که پیشانی دولت متبوع وی را از فرودگاه کابل تا محاصره بیروت لکه دار ساخته، پنهان کند، سعی دارد تجاوز آمریکا به لبنان را توجیه کند.

وی خاطرنشان کرد: وی با همان وقاحت همیشگی، مسئولیت دولت خود در قبال رنج مردم لبنان را آشکار و از توانایی خود در تأمین مالی از بانک جهانی برای تامین برق از اردن از طریق سوریه که تحت محاصره قوانین سزار آمریکاست خبرداد.

وی گفت: این موضوع همچنین بدان معناست که وقتی ایالات متحده دست از تحریم ها بردارد، می توان درد مردم لبنان را کاهش داد.

نماینده پارلمان لبنان افزود: نتایج مثبت کشتی حامل گازوئیل برای لبنان آغاز شده و این کشتی هم اکنون در پهنه دریا قرار دارد و در جهت تلاش های حزب الله برای کاهش مشکلات مردم لبنان در تامین برخی نیازهای انسانی و بدور از هرگونه رقابت سیاسی است زیرا هدف حزب الله کمک به مردمی است که از مشکلات ناشی از محاصره آمریکا و ناتوانی نهادهای دولتی در انجام وظایف شان، رنج می برند.

فضل الله به زمانبندی اعلام سفیر آمریکا در رابطه با فراهم شدن شرایط انتقال انرژی به لبنان اشاره کرد و گفت: این زمان بندی محکومیت صریحی برای دولت آمریکاست که اجازه استفاده لبنان از خاک سوریه را نمی‌دهد و مانع رسیدن پول لبنانی‌ها به کشورشان می‌شود.

 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها