أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۹۱۰۱۳
زمان انتشار: ۱۱:۳۲     ۰۱ شهريور ۱۴۰۰
مدیرکل ‌پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به وقوع رگبار باران و رعدوبرق در ۱۴ استان کشور، ‌از افزایش نسبی دما در نیمه غربی کشور در اواخر هفته جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه 598، صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: امروز (۱ شهریور) در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در شمال هرمزگان، نیمه غربی کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب و شرق فارس و ارتفاعات زاگرس مرکزی در غرب اصفهان وقوع رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت ‌پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: در برخی نقاط مازندران، شرق گیلان و ارتفاعات استان‌های سمنان، تهران، البرز، قزوین، زنجان، اردبیل و آذربایجان شرقی نیز افزایش ابر و رگبار ‌پراکنده رخ خواهد داد.

مدیرکل ‌پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه این شرایط جوی فردا (۲ شهریور) در این مناطق به‌طور خفیف‌تری ادامه دارد، خاطرنشان کرد: وزش باد در شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور افزایش می‌یابد که در منطقه زابل وزش باد و خیزش گرد و خاک نیز مورد انتظار است.

به گفت ضیاییان، چهارشنبه (۳ شهریور) در برخی نقاط آذربایجان شرقی، اردبیل و در ارتفاعات البرز مرکزی بارش ‌پراکنده رخ می‌دهد و وزش باد شدید در نوار شرقی ادامه خواهد داشت همچنین ‌پنجشنبه و جمعه (۴ و ۵ شهریور) در غالب مناطق کشور آسمان صاف خواهد بود و در نیمه غربی افزایش نسبی دما و در نیمه شرقی وزش باد شدید ‌پدیده غالب پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل ‌پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۲ شهریور) صاف تا قسمتی ابری و گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد و طی ‌چهارشنبه (۳ شهریور) نیز صاف و گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۷ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۱ و ۲ شهریور) اهواز با بالاترین دمای ۴۶ و ۴۸ درجه سانتیگراد گرمترین و اردبیل با بیشینه دمای ۲۸ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مراکز استان‌های کشور هستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها