يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۱۱۸۴
زمان انتشار: ۱۰:۱۶     ۰۴ شهريور ۱۴۰۰

به گزارش پایگاه 598، به نقل از طرفداری، سیدبندی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مشخص شد و میلان به احتمال زیاد در گروه مرگ خواهد بود.
با مشخص شدن 32 تیم حاضر در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا 2021/22، سیدبندی این رقابت ها مشخص شد. قرعه کشی مرحله گروهی امروز (پنج شنبه) از ساعت 20:30 به وقت ایران در استانبول ترکیه برگزار می شود. تیم های سید یک، قهرمانان فصل گذشته لیگ های معتبر اروپایی هستند. سیدهای دوم تا چهارم نیز بر اساس امتیازات تیم ها در رنکینگ یوفا شکل گرفته است.
تیم های سید اول
چلسی / قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا
ویارئال / قهرمان فصل گذشته لیگ اروپا
اتلتیکو مادرید / قهرمان فصل گذشته لالیگا
منچسترسیتی / قهرمان فصل گذشته لیگ برتر
بایرن مونیخ / قهرمان فصل گذشته بوندسلیگا
اینتر / قهرمان فصل گذشته سری آ
لیل / قهرمان فصل گذشته لوشامپیونه
اسپورتینگ لیسبون / قهرمان فصل گذشته لیگ پرتغال

تیم های سید دوم

رئال مادرید

بارسلونا

یوونتوس

منچستریونایتد

پاری سن ژرمن

لیورپول

سویا

دورتموند

تیم های سید سوم

پورتو

آژاکس

شاختار دونتسک

لایپزیش

بنفیکا

آتالانتا

زنیت

سالزبورگ

تیم های سید چهارم

بشیکتاش

دینامو کیف

کلوب بروخه

یانگ بویز

میلان

مالمو

وولفسبورگ

شریف مولداوی

گفتنی است در قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا چند محدودیت وجود دارد:

تیم های یک کشور در یک گروه قرار نمی گیرند.

امکان هم گروهی نمایندگان اوکراین و روسیه وجود ندارد.

به دلیل حق پخش رقابت ها، کمک به برنامه ریزی لیگ های داخلی و جنبه های تبلیغاتی، تیم های یک کشور به شکل مساوی در بین گروه های 1 تا 4 و 5 تا 8 تقسیم می شوند. به عنوان مثال از چهار تیم ایتالیایی، دو تیم در گروه های 1 تا 4 و دو تیم در گروه های 5 تا 8 قرار می گیرند.

با توجه به قهرمانی ویارئال در لیگ اروپا، اسپانیا 5 تیم خواهد داشت. حداقل دو تیم اسپانیایی در بین گروه های 1 تا 4 و حداقل دو تیم اسپانیایی دیگر در بین گروه های 5 تا 8 قرار خواهند گرفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها