يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۱۱۸۷
زمان انتشار: ۱۱:۴۲     ۰۴ شهريور ۱۴۰۰
وزیر اطلاعات دولت‌های یازدهم و دوازدهم باصدور پیامی خود را خدمتگزار کوچک مردم و سرباز ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و با پایان زمان مسئولیتش از وزارت اطلاعات خداحافظی کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، حجت الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات دولت‌های یازدهم و دوازدهم باصدور پیامی خود را خدمتگزار کوچک مردم و سرباز ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و با پایان زمان مسئولیتش از وزارت اطلاعات خداحافظی کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

اینک که آخرین روز خدمتم در وزارت اطلاعات، پایگاه عظیم مبارزه و جهاد را سپری می‌نمایم، لازم می‌دانم از محبت‌های آحاد ملّت شریف ایران اسلامی و هم دلی‌ها و همراهی‌های همکاران عزیزم در دولت‌های یازدهم و دوازدهم و نیز همکاری‌های صمیمانه مجموعه دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی، انتظامی و نظامی کشور و به ویژه اعتماد رئیس جمهور محترم وقت و عنایت‌های مقام معظّم رهبری (مدظلّه العالی) به این سرباز کوچک خود تشکر نمایم.
هشت سال پیش، پس از معرفی رئیس جمهور محترم وقت و اخذ رأی اعتماد نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، با توکل به حضرت احدیت و توسل به حضرت زهرای بتول اطهر (س) و ائمه اطهار (علیهم‌السلام) و راهبرد شرع، قانون و اخلاق، خدمت خود را در وزارت اطلاعات آغاز کردم و مدیریت این نهاد مقدس را در راستای اجرایی نمودن مأموریت‌های ذاتی تعیین شده به دوش گرفتم.
در پیمودن این راه، از توان، تجربه، پیشنهادها و انتقادهای مدیران و کارکنان پرتلاش، انقلابی، ولایی، متعهد و متدیّن وزارت اطلاعات بهره‌ها بردم و با استفاده از عقل جمعی و کارشناسی عزیزان، بسیاری از برنامه‌های مربوطه اجرایی شد. همچنین، همراهی اصحاب رسانه، آحاد ملّت شریف ایران اسلامی و به ویژه مسئولین محترم دستگاه‌های مرتبط اینجانب را در پیش برد رویکرد اصولی، « اطلاعات مردمی و مردم محور » کمک شایان نمود که جا دارد از همه عزیزان تشکر نمایم.
خود را همواره و در هر موقعیت و تحت هر عنوان خدمتگزار کوچک مردم و سرباز ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانسته و در این راستا از هیچ خدمتی فروگذار نخواهم کرد.

برادر کوچک شما
سیّد محمود علوی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها