امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۴۹۱۵۰۸
زمان انتشار: ۱۱:۵۲     ۱۱ شهريور ۱۴۰۰
شاخص بورس و اوراق بهادار هفته اخیر را با گذراندن ۳ روز منفی و ۲ روز مثبت و ریزش بیش از ۱۴ هزار واحدی به پایان رساند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از میزان، شاخص بورس و اوراق بهادار در هفته‌ای که گذشت روز‌های پر اُفت و خیزی را سپری کرد.

بورس این هفته کار خود را با روند مثبت آغاز کرد و بعد از گذراندن ۳ روز منفی دوبار مثبت شد و کار خود را با روند صعودی به پایان رساند.

شاخص بورس و اوراق بهادار این هفته کار خود را از کانال یک میلیون و ۵۵۰ هزار واحدی آغاز کرد و در پایان هفته کار خود را در کانال یک میلیون و ۵۳۶ هزار واحدی به پایان رساند که اُفت ۱۴ هزار واحدی را داشته است.

شاخص بورس و اوراق بهادار روز شنبه مورخ ۶ شهریور ۱۴۰۰ کار خود را با روند صعودی آغاز کرد و با رشد بیش از ۲۵ هزار و ۵۵۵ واحدی به پله یک میلیون و ۵۷۵ هزار واحدی رسید و فرابورس با رشد بیش از ۴۱۰ واحدی در پله ۲۲ هزار و ۷۲۸ واحدی قرارگرفت.

شاخص بورس در دومین روز کاری هفته مورخ ۷ شهریور ۱۴۰۰ روند ریزشی پیدا کرد و با اُفت بیش از ۲ هزار و ۳۵۵ واحدی به پله یک میلیون و ۵۷۳ هزار واحدی بازگشت؛ شاخص فرابورس، اما روند صعودی پیدا کرد و با رشد بیش از ۷۵ واحدی در پله ۲۲ هزار و ۸۰۳ واحدی قرارگرفت.

در سومین روز کاری هفته مورخ ۸ شهریور ۱۴۰۰ شاخص بورس با اُفت ۴۹ هزار واحدی روبرو شد و به سطح یک میلیون و ۵۲۳ هزار واحدی بازگشت و فرابورس با اُفت بیش از ۶۹۲ واحدی در پله ۲۲ هزار و ۱۱۱ واحدی قرارگرفت.

روز سه شنبه مورخ ۹ شهریور ۱۴۰۰ شاخص روند نزولی خود را حفظ کرد و با ریزش بیش از ۲۷ هزار و ۸۱۰ واحدی به پله یک میلیون و ۴۹۶ هزار واحدی رسید و فرابورس با ریزش بیش از ۱۵۱ واحدی در پله ۲۱ هزار و ۹۶۰ واحدی ایستاد.

سرانجام شاخص در آخرین روز کاری هفته مورخ ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ تغییر رویه داد و با رشد بیش از ۲۴ هزار واحدی به پله یک میلیون و ۵۲۰ هزار واحدی رسید و فرابورس با رشد بیش از ۴۴۸ واحدی به پله ۲۲ هزار و ۴۰۹ واحدی رسید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها