يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۱۷۵۹
زمان انتشار: ۱۰:۴۸     ۱۶ شهريور ۱۴۰۰
نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس گفت: عرضه مناسب سیمان در بازار سرمایه باعث شد تا قیمت این محصول از ۳۷ هزار تومان به ۲۷ هزار تومان کاهش پیدا کند.

به گزارش پایگاه 598، محسن زنگنه در نشست علنی مجلس شورای اسلامی گفت: باید در جریان مخالفت خود با پیشنهاد حذف کل ماده 7 طرح امنیت غذایی و رفع موانع تولیدات کشاورزی از وزارت امور اقتصاد و دارایی که با مدیریت بسیار خوب باعث شد قیمت سیمان از 37 هزار تومان به 27 هزار تومان برسد تشکر کنم.

نماینده مردم تربت حیدریه و مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وزارت اقتصاد با عرضه مناسب سیمان در بازار سرمایه موجب کاهش قیمت آن شد، امیدواریم همه موارد به این صورت پیگیری شوند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها