يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۱۸۵۷
زمان انتشار: ۱۴:۵۱     ۱۷ شهريور ۱۴۰۰
با تصویب کارگروه مقابله با پیامد‌های اقتصادی کرونا مهلت دریافت وام جدید کرونا برای مشاغل آسیب‌دیده تا پایان آذر ماه تمدید شد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایسنا: با تصویب کارگروه مقابله با پیامدهای اقتصادی کرونا مهلت دریافت وام جدید کرونا برای مشاغل آسیب‌دیده تا پایان آذر ماه تمدید شد.

در چهل و نهمین جلسه کارگروه مقابله با پیامدهای اقتصادی کرونا که به ریاست محسن رضایی، معاون اقتصادی رئیس‌جمهوری برگزار شد، پیشنهاد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای تمدید زمان وام مشاغل آسیب‌ دیده از کرونا به تصویب رسید.

براین‌ اساس صاحبان مشاغل ۱۴گانه آسیب دیده از کرونا، تا پایان آذرماه مهلت دارند که برای دریافت وام به سامانه کارا به نشانی https://kara.mcls.gov.ir مراجعه و ثبت‌نام کنند.

پیش از این زمان ثبت نام تسهیلات حمایتی کرونا و پرداخت تسهیلات به متقاضیان مشاغل و کسب و کارهای آسیب‌دیده از کرونا برابر مصوبه ستاد ملی مقابله باکرونا درخرداد ۱۴۰۰ تا پایان شهریورماه تمدید و اعلام شده بود که بانکها تا پایان آبان ماه موظفند تسهیلات کرونا را بپردازند.

وام جدید کرونا مختص صاحبان مشاغل و کسب و کارهای چهار رسته گردشگری، فرهنگ و هنر، ورزش و جوانان و حمل و نقل ریلی و هوایی است که مهلت ثبت نام آنها تا آخر شهریور تصویب شده بود اما کارگروه مقابله با پیامدهای اقتصادی این زمان را سه ماه دیگر و تا آخر آذر ماه تمدید کرد.

مهدکودک‌ها، تالارها، پارک‌های آبی و شهربازی‌ها پیش از این جهت بهره مندی از وام کرونا به فهرست کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا اضافه شدند.

به گزارش ایسنا، پرداخت تسهیلات حمایتی به کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا از جمله سیاست‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در راستای حفظ اشتغال بنگاه‌ها و صیانت از نیروهای کار است و بر این اساس ۱۴ رسته شغلی منتخب که بیشترین آسیب از شیوع ویروس کرونا را متحمل شده بودند برای استفاده از تسهیلات مذکور به سامانه کارا معرفی شدند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها