أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۱۹۹۷
زمان انتشار: ۰۹:۳۵     ۲۱ شهريور ۱۴۰۰
پنج شنبه هفته گذشته هزاران ایرانی بدون رعایت پروتکل های بهداشتی به کنسرت یکی از خواننده های لس آنجلس نشین در ترکیه حضور پیدا کردند که با واکنش منفی کاربران شبکه های اجتماعی روبرو شد.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه 598، پنج شنبه هفته گذشته هزاران ایرانی بدون رعایت پروتکل های بهداشتی به کنسرت یکی از خواننده های لس آنجلس نشین در ترکیه حضور پیدا کردند که با واکنش منفی کاربران شبکه های اجتماعی روبرو شد.

بخشی از این انتقادات به خواننده این کنسرت برمیگردد، خواننده ای که در فواصل زمانی و به مناسبت هر رویدادی با پست، هشتک و استوری خود را دوست و دلسوز مردم ایران نشان میدهند ولی وقتی پای منافع شخصی باز میشود با برگزاری کنسرت جان ایرانیان را به خطر می اندازد.

یک کاربر توئیتر نوشت: فکر میکنید ابی چقدر پول گرفته بود تا در اوج کرونا آن هشتگ کذایی را بزند؟ کدام را باور کنیم؟ نگرانی اش بابت پاندمی یا کنسرت کرونا آلود اخیرش؟!
 
کاربر دیگری نوشت: #ابی نمونه قشر خودخواه جامعه است. قشری که از زمین و زمان انتظار دارند، اما خودشان حاضر نیستند حتی قدم کوچکی بردارند. بزرگترین کمکی که آقای خواننده میتوانست به ایران بکند، عدم برگزاری کنسرت بود. اما او مانند بسیاری فقط از بقیه انتظار دارد و حاضر نیست از خود ذره ای مایه گذارد.
 
 
موج ششم کرونا همراه با آقای صدا/ نون و پنیر و حماقت...
 
موج ششم کرونا همراه با آقای صدا/ نون و پنیر و حماقت...موج ششم کرونا همراه با آقای صدا/ نون و پنیر و حماقت...
 

بر اساس مصوبات ورود و خروج به برخی از کشور‌ها همچون ترکیه، نیازی نیست که شما حتما واکسن کرونا زده باشید، همین که شما پیش از خروج و پیش از ورود به کشور جواب تست منفی کرونا را به همراه داشته باشید، می‌توانید سفر کنید. از سوی دیگر هم برخلاف سایر کشور‌ها همچون کانادا که حتی اگر تست شما منفی باشد باید تا دو هفته قرنطینه شوید، در ایران، اما خبری از این موضوع نیست و همه این شهروندانی که به کنسرت ابی رفته‌اند، در روز‌های آینده وارد کشور می‌شوند و می‌توانند ویروس را در سطح کشور منتقل کنند.

رویداد24 نوشت: ممکن است برخی از همین افرادی که به کنسرت رفته‌اند واکسن زده باشند، اما با توجه به تصاویری که از آن‌ها منتشر شده، گروه سنی آنها نشان می‌دهد که به نظر نمی‌رسد عمده آن‌ها به اولویت تزریق واکسن رسیده باشند. سوال مهم اینکه آیا این افرادی که به کنسرت رفته و در هفته جاری به کشور برمی‌گردند، حتی با وجود تست منفی باز هم دو هفته قرنطینه می‌شوند؟ کدام نهاد و مسئول، پیگیر قرنطینه جدی این افراد خواهد بود؟

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها