أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۲۴۵۸
زمان انتشار: ۱۳:۰۶     ۲۸ شهريور ۱۴۰۰
ششمین نامه ارسالی مهرداد بذرپاش به دولتمردان سیزدهم که در راستای منویات رهبر انقلاب و شعار سال، عملکرد ۷ قانون مرتبط با تولید، بُعد مقرراتی و آئین‌نامه‌ها و موضوع ترک فعل به مقامات ارشد دستگاه‌های اجرایی ارسال می‌شود، خطاب به رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به امضا رسید.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، ششمین نامه ارسالی مهرداد بذرپاش به دولتمردان سیزدهم که در راستای منویات رهبر معظم انقلاب و شعار سال (تولید، پشتیبانی ها مانع زدایی ها)، عملکرد ۷ قانون مرتبط با تولید، بُعد مقرراتی و آئین نامه ها و موضوع ترک فعل به مقامات ارشد دستگاه های اجرایی ارسال می شود، خطاب به رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به امضا رسید.

رئیس کل دیوان محاسبات کشور در این نامه از ۳ پروژه حیاتی برای انضباط بودجه ی کشور نام برده است که تاکنون به نتیجه ی مطلوب نرسیده اند.

«اصلاح نظام درآمد-هزینه استان ها»، «طراحی مدل جامع استقرار نظام بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد» و «واگذاری طرح های ملی و استانی نیمه تمام عمرانی به بخش غیردولتی» پروژه هایی بودند که در نامه ی بذرپاش به میرکاظمی به آنها اشاره شده است.

در بخش دیگری از این نامه آمده است: «باید توجه داشت که به دلیل وجود مجوزهای قانونی موازی از جمله ماده ۲۷ قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت، برای خرید و فروش طرح ها، پروژه ها و کالاها و خدمات ناشی از آنها، ماده (۷) قانون رفع موانع تولید عملکردی نداشته است.»

رئیس کل دیوان محاسبات کشور تاکید کرده است مبنای رسیدگی این دیوان در حوزه های مالی و رعایت و عملکرد، اجرای قوانین و اسناد بالادستی، ارتقای شفافیت، مبارزه با فساد، حذف قوانین مزاحم و تحقق شعار سال ۱۴۰۰ به منظور اولویت بندی اقدامات اجرایی دستگاه های تحت امر سازمان برنامه و بودجه کشور خواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها