أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۹۲۴۸۱
زمان انتشار: ۱۴:۳۱     ۲۸ شهريور ۱۴۰۰
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت که ایران برنامه‌ای برای ملاقات با مقامات آمریکایی در نیویورک ندارد. او با بیان اینکه آمریکا ناقض برجام و قطعنامه‌های سازمان ملل است گفت: نه بیش از برجام چیزی خواهیم داد و نه کمتر از آن چیزی دریافت خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه 598، «سعید خطیب‌زاده» سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (یکشنبه) در نشست هفتگی با رسانه‌ها درباره سفر امیرعبداللهیان به نیویورک و نشست وزرای خارجه ۱+۴ در نیویورک نیز اظهار داشت: امیرعبداللهیان فردا عازم نیویورک خواهد بود برای شرکت در نشست مجمع عمومی و تا الان حدود ۴۵ ملاقات دوجانبه با وزرای خارجه کشورهای مختلف از قاره‌های مختلف خواهد داشت.

سخنگوی وزارت خارجه بیان کرد: درباره نشست ۱+۴ به شما تأکید کنم اگر ببینیم این ملاقات می‌تواند در مسیر آن‌چه گفتیم یعنی مذاکره سودمند باشد تصمیم آن را اتخاذ خواهیم کرد. الان تصمیمی اتخاذ نکرده‌ایم. آن‌چه مهم است این است که وزیر خارجه با همه وزرای خارجه ۱+۴ ملاقات‌های دوجانبه خواهد داشت و اگر دستورکار ویژه‌ای بود می‌تواند به صورت جمعی بین ایران و ۱+۴ برگزار شود ولی الان در این خصوص تصمیمی اتخاذ نشده است.

وی همچنین گفت که ایران برنامه‌ای برای ملاقات با مقامات آمریکایی در نیویورک ندارد.

او همچنین تاکید کرد که آمریکا اگر یکجانبه گرایی را کنار بگذارد در مذاکرات وین اتفاقات مثبتی رخ خواهد داد.

سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه آمریکا ناقض برجام و قطعنامه های سازمان ملل است گفت: نه بیش از برجام چیزی خواهیم داد و نه کمتر از آن چیزی دریافت خواهیم کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها