أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۹۲۵۱۲
زمان انتشار: ۱۵:۱۸     ۲۸ شهريور ۱۴۰۰
در پی انتشار اخباری مبنی بر برنده شدن یک شرکت آمریکایی برای حفاری در منطقه مورد منازعه میان لبنان و رژیم صهیونیستی، وزارت خارجه لبنان از این رژیم به شورای امنیت سازمان ملل متحد شکایت کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از خبرگزاری دانشجو، دیروز (شنبه) خبری منتشر شد مبنی بر اینکه شرکت آمریکایی «هالیبرتون» برنده قراردادی برای استخراج نفت و گاز در منطقه مورد منازعه میان لبنان و رژیم صهیونیستی شده است.

این خبر با واکنش «نبیه بری» رئیس پارلمان لبنان روبه‌رو شد. بری از وزارت خارجه لبنان خواست اقداماتی فوری در شورای امنیت و جامعه بین‌الملل درباره احتمال تجاوز جدید رژیم اسرائیل به حاکمیت و حقوق لبنان انجام دهد.

بر اساس گزارش «النشره»، در پی این موضوع، وزارت خارجه لبنان نیز شکایتی به شورای امنیت ارائه کرد و از این نهاد خواست، اطمینان حاصل کند که حفاری‌ها در منطقه مورد منازعه لبنان و رژیم صهیونیستی انجام نمی‌شود و حقوق و حاکمیت لبنان حفظ می‌شود.

وزارت خارجه لبنان همچنین در نامه خود خواستار عدم انجام هرگونه عملیات حفاری در مناطق مورد منازعه و نیز اتخاذ هر اقدامی که صلح و امنیت بین‌المللی را تهدید می‌کند، شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها