يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۲۵۶۰
زمان انتشار: ۱۳:۳۴     ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
با گذشت سه هفته از دیدار نفتالی بنت نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با رئیس‌جمهور آمریکا، بنیامین نتانیاهو چُرت ‌زدن جو بایدن در این دیدار را به سخره گرفت.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی و رهبر حزب «لیکود» در اظهاراتی چرت زدن رئیس‌جمهور آمریکا در دیدار با نخست‌وزیر کنونی این رژیم را مسخره کرد.

بنا بر گزارش منابع رسانه‌ای، بنیامین نتانیاهو در جریان برنامه زنده شبکه اجتماعی فیسبوک خود برای مخاطبان خود در فلسطین اشغالی، درباره دیدار نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با رئیس‌جمهور آمریکا جمله‌ای جنجالی مطرح کرد.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی که به زبان عبری صحبت می‌کرد، با اشاره به چرت زدن جو بایدن در دیدار با نفتالی بنت نخست‌وزیر کنونی این رژیم، این موضوع را مسخره کرد.

در جریان برنامه زنده فیسبوکی بنیامین نتانیاهو، یک نفر از رهبر حزب اپوزیسیون لیکود درباره دیدار اوایل شهریور ماه بنت با جو بایدن در کاخ سفید سوال کرد و نظر او را جویا شد.

وی با طعنه زدن و تمسخر کردن چرت زدن بایدن در دیدار با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در پاسخ به این سوال گفت: «من شنیدم..من شنیدم که بایدن بسیار به حرف‌های بنت توجه می‌کرد. او سرش را به نشانه موافقت (با سخنان بنت) پایین انداخته بود».

به دنبال این اظهارات نتانیاهو و جنجال درباره تمسخر جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا از سوی نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی، حزب لیکود با صدور بیانیه‌ای تلاش کرد که تمسخر بایدن را توجیه و رفع و رجوع کند.

به ادعای بیانیه حزب لیکود که نتانیاهو رهبر آن است، «انتقاد او (نتانیاهو) فقط به نفتالی بنت بود که در سفر خود به کاخ سفید در مورد هیچ چیز به طور طولانی صحبت نکرد».

 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها