يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۳۳۰۶
زمان انتشار: ۱۰:۴۳     ۱۰ مهر ۱۴۰۰
فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، از اعزام واحدهای سیار واکسیناسیون به منازل افراد ناتوان در تهران خبر داد.

علیرضا زالی گفت: با افزایش تعداد مراکز واکسیناسیون زمینه دسترسی آسان شهروندان به واکسن فراهم شده اما برخی افراد هنوز برای دریافت واکسن مراجعه نکرده اند.

وی با عنوان این مطلب که از جمعیت ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار نفری استان تهران تقریباً حدود ۷۰ درصد آنان دوز اول واکسن را دریافت کرده اند، افزود: روزانه حدود ۷۰ درصد مراجعان به مراکز ما دوز اول و ۳۰ درصد نیز دوز دوم را دریافت می‌کنند.

زالی از راه اندازی واحدهای سیار واکسیناسیون برای افراد ناتوان در تهران خبر داد و گفت: افراد ناتوان که قادر به مراجعه به مراکز واکسیناسیون نیستند می‌توانند به سامانه vaccine.sbmu.ac.ir مراجعه و اطلاعات خود را ثبت کنند.

وی ادامه داد: واحدهای سیار بر اساس زمان بندی به درب منزل این افراد برای واکسیناسیون اعزام خواهند شد.

زالی افزود: افرادی که به دلیل بیماری، ناتوانی، نداشتن همراه و…، نمی‌توانند به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند پس از ثبت اطلاعات در سامانه، پیامکی را دریافت خواهند کرد و پس از طی مراحل در زمان بندی مقرر واحدهای سیار برای تزریق واکسن به نشانی این افراد اعزام خواهند شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها