أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۹۳۴۴۴
زمان انتشار: ۱۲:۱۵     ۱۱ مهر ۱۴۰۰
مدافع تیم فوتبال بارسلونا درباره شکست این تیم در خانه اتلتیکومادرید اعتراف جالبی انجام داد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، جرارد پیکه می‌گوید که باخت ۲ بر صفر شب گذشته (شنبه) بارسلونا برابر اتلتیکومادرید در هفته هشتم لالیگا نتیجه‌ای عادلانه بوده چرا که تیم او اگر به جای ۹۰ دقیقه ۳۶۰ دقیقه هم در میدان حضور داشت، باز هم کاری از پیش نمی‌برد.

بارسلونا در ادامه روند نتایج ضعیفش در این فصل از رقابت‌ها، اولین شکست خود در لالیگا را هم متحمل شد تا اوضاع و احوالش از چیزی که بود نگران کننده‌تر شود.

جرارد پیکه درباره این باخت به شبکه مویستار گفت: ما بازی را قابل قبول آغاز و برای کسب نتیجه هم تلاش کردیم. از این نظر فکر می‌کنم که تیم‌مان توانست شجاعتش را نشان دهد. در ادامه بازی حریف روی دو حرکت مشابه و عملاً از هیچ چیز دو گل ساخت. بعد از آن شرایط بازی به سمتی رفت که اگر سه ساعت دیگر هم بازی‌ می‌کردیم دیگر نمی‌توانستیم گلی به ثمر برسانیم. وضعیت سخت است و راستش را بخواهید تیم ما تحت فشار قرار دارد. فعلاً کاری از دست‌مان ساخته نیست جز اینکه به تلاش‌های‌مان ادامه دهیم و بجنگیم. بازی‌های ملی فرصت خوبی است که کمی استراحت کنیم و با انرژی بیشتر برگردیم.

پیکه در پاسخ به این سؤال که مشکل بارسلونا چیست، گفت: فقط یک مشکل نیست بلکه مشکلات متعددی دارد. من فکر می‌کنم که مردم می‌دانند ایراد کار کجاست. حتی یک آدم کور هم می‌تواند تشخیص دهد که کجای کارمان می لنگد. با این وجود، ما این وضعیت را پشت سر خواهیم گذاشت و این باخت و باخت چهارشنبه (مقابل بنفیکا در لیگ قهرمانان) را جبران خواهیم کرد. تیم روزهای سختی را سپری می‌کند و من نمی‌خواهم به شما دروغ بگویم اما بسیاری از ما قبلاً هم چنین روزهایی را پشت سر گذاشته‌ایم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها