کد خبر: ۴۹۳۴۹۳
زمان انتشار: ۱۴:۲۴     ۱۱ مهر ۱۴۰۰
مدیر عامل موسسه هنرمندان پیشکسوت گفت: طی آخرین تماسی که امروز با همراهان وی داشتم وضعیت عزت‌الله مهرآوران در ثبات است فقط امروز کمی با مشکل رفلاکس معده مواجه شده که پزشکان به این مشکل رسیدگی می‌کنند.

به گزارش پایگاه 598، نیکنام حسینی‌پور در گفت‌وگو با میزان پیرامون آخرین وضعیت عزت‌الله مهرآوران گفت: عزت‌الله مهرآوران همچنان در بیمارستان است و باید مراحل و روند درمان را طی کند اما خبر خوش این است که تا این لحظه وضعیت بالینی این هنرمند عزیز وخیم نشده است.

وی در همین راستا ابراز کرد: طی آخرین تماسی که امروز با همراهان وی داشتم وضعیت عزت‌الله مهرآوران در ثبات است فقط امروز به دلیل اینکه پزشکان این هنرمند را از خواب مصنوعی خارج کرده‌اند و می تواند غذا بخورد اما کمی با مشکل رفلاکس معده مواجه شده که پزشکان به این مشکل رسیدگی می‌کنند و وی فقط باید در بیمارستان بماند این روند درمان را پشت سر بگذارد.

لازم به ذکر است عزت‌الله مهرآوران بازیگر پیشکسوت تلویزیون و سینما هفته گذشته بر اثر ابتلا به کرونا در پروژه نمایش خانگی «ساخت ایران ۳» دچار وخامت و درگیری شدید ریه شد و سپس برای درمان به بیمارستان منتقل شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها