أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۳۶۲۶
زمان انتشار: ۲۰:۳۰     ۱۶ مهر ۱۴۰۰
عضو تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در وزن ۹۷ کیلوگرم مسابقات جهانی به فینال صعود کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، در ادامه رقابت‌های جهانی کشتی فرنگی که به میزبانی نروژ در حال پیگیری است عصز امروز محمدهادی ساروی در وزن ۹۷ کیلوگرم مرحله نیمه نهایی روی تشک رفت.

محمدهادی ساروی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با آرتور سارگسیان قهرمان زیر ۲۳ سال اروپا از روسیه مبارزه کرد، ۶ بر ۴ از سد حریف خود گذشت و راهی یک چهارم شد. دارنده مدال برنز المپیک در این مرحله ملیا از گرجستان را ۹ بر یک مغلوب کرد.

ملی‌پوش کشتی فرنگی کشورمان در مرحله نیمه‌نهایی نیکولوز کاخلاشویلی از ایتالیا را با نتیجه ۵ بر صفر از پیش رو داشت تا نخستین فینالیست کاروان کشورمان باشد. این مرحله فردا شب برگزار می‌شود.

پیش از این مهرداد مردانی در۶۰ کیلوگرم از دور رقابت‌ها کنار رفت. امشب ۳ ملی‌پوش کشورمان برای کسب مدال برنز رقابت خواهند کرد.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها