أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۴۰۴۵
زمان انتشار: ۱۲:۳۵     ۲۱ مهر ۱۴۰۰
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور از تخفیف و تعلیق مجازات سربازان فراری خبر داد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از میزان، حجت الاسلام والمسلمین بهرامی، در مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان سیستان و بلوچستان، بیان کرد: در اجرای طرح بازگشت به سنگر، تاکنون ۴۰ هزار سرباز فراری از خدمت، خودشان را به سازمان‌های قضایی نیروهای مسلح سراسر کشور معرفی کرده‌اند.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور ادامه داد: در این طرح، سربازان پس از مراجعه به سازمان‌های قضایی نیروهای مسلح و بازگشت به خدمت، در صورت رضایت یگان خدمتی، از معافیت کامل جریمه غیبت نیز بهره‌مند خواهند شد.

حجت الاسلام والمسلمین بهرامی با بیان اینکه سازمان قضایی نیروهای مسلح ۴ برنامه محوری برای پیشگیری از وقوع جرم در نیروهای مسلح در دست اجرا دارد، افزود: این برنامه‌ها در استان سیستان و بلوچستان دستاوردهای چشمگیری داشته است.

در این مراسم که استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندهان نظامی و انتظامی حضور داشتند، ابوالفضل ماه‌گلی به‌عنوان رئیس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح استان سیستان و بلوچستان معرفی و از خدمات مرتضی تمیزی رئیس قبلی قدردانی شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها