أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۹۴۰۸۱
زمان انتشار: ۱۳:۵۹     ۲۱ مهر ۱۴۰۰
رئیس جمهور صیانت از محیط زیست را از اولویت‌های کشور دانست و با تأکید بر اهمیت آن، گفت: نباید اجازه داد افراد و دستگاه‌های صاحب نفوذ، سلامت محیط زیست و مردم را به مخاطره بیندازند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی روز چهارشنبه در جلسه هیأت دولت با تأکید بر رعایت مقررات محیط زیستی در اجرای طرح‌ها و پروژه‌های صنعتی و تولیدی، و لزوم تهیه پیوست زیست محیطی، اظهار داشت: در رعایت مقررات مربوط به حفظ محیط زیست نباید به هیچ عنوان چشم‌پوشی کرد؛ ضمن اینکه نباید با سخت‌گیری‌های بی‌مورد، مانع از اجرای پروژه‌های بزرگ شد.

رئیسی با تاکید مجدد بر رعایت انضباط اداری و حضور منظم کارکنان در محیط کار، گفت: مراقبت از سلامت رفتاری کارکنان و اعمال نظارت‌های سازمانی برای پیشگیری از مفاسد اداری و رشوه و اختلاس ضروری است و هیچگونه فساد اداری و اقتصادی قابل تحمل نیست و باید همه مدیران به گزارش‌های کم‌کاری، فساد و روابط ناسالم، حساس باشند.

رئیسی همچنین بر اجرای به‌موقع و بدون کم و کاست قوانین در همه ‌دستگاه‌های اجرایی به‌ویژه بخش‌های دولتی تأکید کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها