أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۹۴۴۴۶
زمان انتشار: ۱۲:۱۱     ۲۷ مهر ۱۴۰۰
تیم ملی انگلیس باید بازی بعدی خانگی خود را بدون تماشاگر انجام دهد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تلگراف، تیم ملی انگلیس باید بازی بعدی خانگی خود را بدون تماشاگر انجام دهد. یوفا اتحادیه انگلیس را به خاطر حوادث پیرامون فینال یورو ۲۰۲۰ در ورزشگاه ومبلی محکوم کرد.

به دلیل ناآرامی های مربوط به فینال مسابقات قهرمانی اروپا در ورزشگاه ومبلی لندن ، تیم ملی انگلیس باید بازی خانگی بعدی خود را  دون تماشاگر انجام دهد. یوفا این تصمیم را اعلام کرد. در صورت تکرار حوادث در دو سال آینده ، یک بازی خانگی دیگر بدون تماشاگر برگزار می شود. علاوه بر این اتحادیه فوتبال انگلیس به پرداخت ۱۰۰ هزار یورو جریمه شد.

این تحریم شامل صعود به جام جهانی نمی شود زیرا توسط اتحادیه جهانی فیفا سازماندهی شده است. بازی بعدی خانگی در زیر مجموعه یوفا برای بازیهای لیگ ملت ها است.

در بیانیه فدراسیون فوتبال آمده است: اگرچه ما از این حکم ناامید شده ایم ، اما نتیجه این تصمیم یوفا را می پذیریم.  این انجمن رفتار افرادی را که باعث ایجاد صحنه های شرم آور در داخل و اطراف ورزشگاه ومبلی در فینال یورو ۲۰۲۰ شد ، محکوم می کند و ما عمیقا متاسفیم که برخی از آنها توانستند وارد ورزشگاه شوند.

گفته می شود که چندین هوادار به طور غیرقانونی به ورزشگاه ومبلی دسترسی پیدا کرده اند یوفا پس از این حوادث تحقیقات خود را در مورد اتحادیه فوتبال آغاز کرده بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها