أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۴۴۵۷
زمان انتشار: ۱۳:۱۸     ۲۷ مهر ۱۴۰۰

به گزارش پایگاه 598، به نقل از پدال، تاکنون مطالعات زیادی از جی‌دی پاور دیده‌ایم که برخی از آن‌ها مثل مطالعهٔ کیفیت اولیه که نشان می‌دهد کدام خودروهای نو در چند ماه اول مالکیت کمترین مشکلات را دارند، بیشتر موردتوجه قرار می‌گیرند.

حال این سازمان در جدیدترین مطالعهٔ خود کیفیت صندلی خودرو و رضایت خریداران در این رابطه را بررسی کرده است.

در این مطالعه، جی‌دی پاور از بیش از ۱۱۰ هزار خریدار و اجاره‌کنندهٔ خودروهای نو مدل ۲۰۲۱ پس از ۹۰ روز مالکیت از فوریه تا جولای نظرسنجی کرده است.

کدام خودروها بهترین صندلی‌ها را دارند؟

مثل دیگر مطالعه‌های جی‌دی پاور، کیفیت صندلی‌ها از طریق تعداد مشکلات در هر ۱۰۰ خودرو (PP100) اندازه‌گیری شده و هرچه این عدد کمتر باشد، صندلی بهتر است. در این مطالعه، هیوندای الانترا با تنها ۵.۷ مشکل در هر صد دستگاه، در بخش خودروهای کامپکت غیر لوکس بالاترین رتبه را به خود اختصاص داده است و هوندا سیویک و فولکس‌واگن گلف هم رتبه‌های دوم و سوم را کسب کرده‌اند.

کدام خودروها بهترین صندلی‌ها را دارند؟

در بخش خودروهای میان سایز و بزرگ غیر لوکس، رتبهٔ اول به هوندا کلاریتی با ۵.۳ مشکل رسیده و دوج چارجر و نیسان ماکسیما هم با اختلافی جزئی نسبت به یکدیگر جایگاه‌های بعدی را از آن خود کرده‌اند. در بخش کراس‌اوورهای کامپکت غیر لوکس، نیسان روگ پادشاهی می‌کند و پس‌ازآن فورد موستانگ مک‌ایی و هوندا CR-V جای گرفته‌اند. نکتهٔ جالب اینکه روگ با ۴.۲ مشکل در هر صد دستگاه، کمترین PP100 را در بین همهٔ خودروهای بازار دارد و حتی از مدل‌های لوکس هم بهتر عمل کرده است.



جی‌دی پاور در بخش کراس‌اوورهای میان سایز و بزرگ غیر لوکس، شورلت بلیزر را به‌عنوان خودرویی با بهترین صندلی‌ها اعلام کرده و پس‌ازآن از هیوندای پالیسید و نیسان مورانو نام برده است. در بخش پیکاپ‌ها، رم
۱۵۰۰ پیشتاز است و پرفروش‌ترین خودروی آمریکا یعنی فورد F150 به همراه جی‌ام‌سی سی‌یرا به ترتیب در رتبه‌های دوم و سوم قرار گرفته‌اند.

کدام خودروها بهترین صندلی‌ها را دارند؟

در بخش خودروهای لوکس، پورشه ۷۱۸ بهترین جایگاه را دارد و بعدازآن لکسس RC و جنسیس G90 خودنمایی می‌کنند درحالی‌که در بخش شاسی‌بلندهای لوکس، بهترین رتبه به لکسس UX رسیده و لکسس LX و ب‌ام‌و X5 هم به ترتیب دوم و سوم شده‌اند.

کدام خودروها بهترین صندلی‌ها را دارند؟

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها