يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۴۹۰۵
زمان انتشار: ۱۴:۰۷     ۰۳ آبان ۱۴۰۰
مراسم هفتگی قرائت ادعیه در مسجد مقدس جمکران این هفته نیز برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، مراسم هفتگی سه‌گانه قرائت ادعیه در مسجد مقدس جمکران این هفته نیز در روزهای سه‌شنبه، پنجشنبه و جمعه برگزار خواهد شد.

روز سه‌شنبه ۴ آبان مراسم قرائت دعای توسل با عنوان «توسل به حریم کبریا» با سخنرانی حجت‌الاسلام سیدجلال موسویان و قرائت دعای احمد نیکبختیان بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار خواهد شد. در روز پنجشنبه ۶ آبان نیز مراسم قرائت دعای کمیل با عنوان «کمیل عارفانه» با سخنرانی سخنران حجت‌الاسلام بیگدلی و قرائت دعای حسین آل حبیب بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود.

سحرگاه روز جمعه ۷ آبان نیز مراسم مناجات و قرائت دعای کمیل هیأت حداث‌الحسین(ع) با نوای حجت‌الاسلام میرزامحمدی دو ساعت مانده به اذان صبح جمعه برگزار می‌شود و در نهایت نیز مراسم قرائت دعای ندبه با عنوان «ندبه انتظار» از ساعت ۶ صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام حبیب‌الله فرحزاد و قرائت دعای محمد ایرانی برگزار می‌شود. این مراسم از شبکه قرآن و معارف سیما پخش زنده خواهد شد.

تمام این برنامه‌ها از صفحه مجازی مسجد مقدس جمکران به نشانی jamkaran_ir در اینستاگرام پخش زنده خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها