أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۵۰۹۷
زمان انتشار: ۱۰:۰۴     ۰۶ آبان ۱۴۰۰
گواردیولا:
سرمربی منچستر سیتی باوجود کنار رفتن از جام اتحادیه عملکرد شاگردانش را ستود.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از اسپورت، مرحله یک‌هشتم نهایی جام اتحادیه فوتبال انگلیس با برگزاری چند دیدار ادامه یافت که در یکی از بازی‌ها منچسترسیتی میهمان وستهام بود. این دیدار با تساوی بدون گل پایان یافت و کار به ضربات پنالتی کشیده شد که در نهایت تیم لندنی ۵ بر ۳ به برتری رسید و راهی دور بعدی شد.

گواردیولا بعد از بازی گفت: دوران باور نکردنی ما در جام اتحادیه به پایان رسید اما این پایان خوب بود. ما چهار سال پیاپی قهرمان جام اتحادیه بودیم و باید به خود ببالیم. اطمینان دارم که سال آینده با قدرت به این رقابت بازخواهیم گشت.

او ادامه داد: بازی خوبی را برابر وستهام به نمایش گذاشتیم. چندین فرصت خوب گلزنی را خلق کردیم. وستهام در ضربات پنالتی بهتر بود و به همین خاطر هم پیروز شد. باید به وستهام به خاطر این پیروزی تبریک گفت.

او در پایان گفت: ما برابر تیم پرتلاش و سرسختی شکست خوردیم. در ضربات پنالتی هر احتمالی وجود دارد. من تیم بسیار خوبی در اختیار دارم و همه بازیکنان شایسته بازی کردن هستند. با قدرت به راه خود ادامه می دهیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها