يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۵۱۰۷
زمان انتشار: ۱۰:۴۹     ۰۶ آبان ۱۴۰۰
بررسی عملکرد قدوس؛
سامان قدوس که پس از مدت‌ها به ترکیب برنتفورد رسید، نمایشی درخشان از خود به جا گذاشت و به دومین بازیکن برتر تیمش لقب گرفت.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، شب گذشته در جام اتحادیه فوتبال انگلیس، تیم برنتفورد به مصاف استوک‌سیتی رفت و به برتری 2 بر یک رسید.

در این بازی همانطور که پیش بینی می‌شد، سامان قدوس در ترکیب اصلی قرار گرفت و توانست 90 دقیقه در زمین حضور داشته باشد.

سایت آماری سوفااسکور نمره خوبی برای قدوس در نظر گرفت و او را دومین بازیکن برتر برنتفورد دانست.

سامان دومین بازیکن برتر برنتفورد / نمایش درخشان در خط میانی +فیلم

قدوس در این بازی 72 بار توپ را لمس کرد و 58 بار به یارانش پاس داد که 40 بار آن به مقصد رسید. او در این بازی 3 پاس کلیدی داد و 3 ارسال موفق را برای مهاجمان برنتفورد ساخته و پرداخته کرد. ملی پوش کشورمان یک موقعیت طلایی برای برنتفورد ساخت و تنها توانست یک بار شانسش را برای گلزنی امتحان کند که آن توپ نیز به بیرون رفت.

سامان دومین بازیکن برتر برنتفورد / نمایش درخشان در خط میانی +فیلم

ستاره ایرانی برنتفورد از لحاظ تکنیکی نیز موفق ظاهر شد و توانست 2 بار با موفقیت بازیکن مقابل خود را دریبل بزند. او در نیمی از 8 نبرد تن به تن روی زمین عالی کار کرد و در نبرد هوایی خود آمار خوبی به ثبت رساند. قدوس در نیمه اول در وینگر راست بازی کرد و در نیمه دوم به خط میانی تغییر پست داد. او در ادامه به وینگر چپ هم رسید و نمایش خوبی در آنجا به ثبت رساند.

سامان دومین بازیکن برتر برنتفورد / نمایش درخشان در خط میانی +فیلم

قدوس با اینکه در جام اتحادیه نمایش خوبی داشته ولی هنوز نتوانسته به ترکیب ثابت تیم در لیگ برتر انگلیس راه پیدا کند. باید دید آیا این نمایش خوب باعث می‌شود تا توماس فرنک او را به ترکیب اصلی در بازی‌های جزیره بیاورد ؟

فیلم زیر را مشاهده کنید:

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها