أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۵۱۲۱
زمان انتشار: ۱۲:۰۳     ۰۶ آبان ۱۴۰۰
سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده‌ها نفتی گفت: بیش از ۷۰۰ جایگاه به سامانه هوشمند سوخت متصل شده و برای بیش از ۳۰۰۰ جایگاه نیز امکان سوخت گیری بدون اتصال به سامانه هوشمند فراهم شده است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایسنا، فاطمه کاهی با بیان اینکه بازدیدهای میدانی حاکی از عادی شدن شرایط در جایگاه های سوخت است و شاهد صف های طولانی در پمپ بنزین ها نیستیم، اظهارکرد: حدود ۳۷۰۰ جایگاه در سراسر کشور آماده فعالیت هستند و با نرخ یارانه ای و یا نرخ آزاد بنزین را عرضه می کنند.

وی با اشاره به تعداد جایگاه های سوخت که در تهران به سامانه هوشمند متصل شده اند، گفت: تا کنون حدود ۲۵ جایگاه در تهران بنزین یارانه ای عرضه می کنند.

سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده ها نفتی در خصوص پیش بینی زمان بازگشت سامانه هوشمند به تمام جایگاه ها، گفت: اجازه بدهید زمان مشخصی را اعلام نکنیم اما همکاران ما در بخش فنی و پشتیبانی سامانه و همچنین پیمانکاران این حوزه طی دو روز اخیر هیچ استراحتی نداشتند و با تمام توان در حال حل مشکل هستند.

کاهی تاکید کرد: هیچ مشکلی برای تامین سوخت وجود ندارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها