يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۵۲۸۷
زمان انتشار: ۱۰:۱۲     ۱۰ آبان ۱۴۰۰
خبر تلخ، دردناک و تکان دهنده مرگ کارگرانِ تازه کارِ «کارخانه فولاد البرز ناب آرش» خیلی زود در فضای مجازی پیچید. حدود ساعت ۱۶ روز چهارم آبان، یک کارگر تازه وارد، به دستور سرپرست خود برای خارج کردن بیلی که درون یکی از مخازن گندله افتاده بود، وارد مخزن و دچار گازگرفتگی می‌شود.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از روزنامه خراسان: خبر تلخ، دردناک و تکان دهنده مرگ کارگرانِ تازه کارِ «کارخانه فولاد البرز ناب آرش» خیلی زود در فضای مجازی پیچید. حدود ساعت ۱۶ روز چهارم آبان، یک کارگر تازه وارد، به دستور سرپرست خود برای خارج کردن بیلی که درون یکی از مخازن گندله افتاده بود، وارد مخزن و دچار گازگرفتگی می‌شود.

یکی دیگر از کارگر‌ها برای نجات او خود را داخل مخزن می‌اندازد، اما او هم دچار گازگرفتگی می‌شود. کارگر سوم وارد مخزن می‌شود تا شاید بتواند دو کارگر را از مرگ نجات دهد، اما او نیز گرفتار می‌شود تا این که نفر چهارم را به دستگاه اکسیژن‌ساز و کپسول تجهیز می‌کنند و داخل مخزن می‌فرستند. ماجرا در نهایت با مرگ سه کارگری تمام می‌شود که بدون تجهیزات داخل مخزن رفته بودند. کاربری نوشت: «باید با همون بیل زد توی فرق سر اون سرپرستی که باعث کشته شدن سه نفر شده.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها