أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۵۳۱۷
زمان انتشار: ۱۳:۳۳     ۱۰ آبان ۱۴۰۰
مهاجم سوئدی میلان توانست به رکورد ۴۰۰ گل زده در رقابت‌های لیگ دست یابد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از گاتزتادلواسپورت، زلاتان هنوز هم یک مهاجم منحصر به فرد است. زلاتان ابراهیموویچ ۴۰۰مین گل خود در لیگ را یکشنبه شب به ثمر رساند و میلان را به پیروزی مقابل رم رساند تا میلان همچنان شکست ناپذیر بماند.

زلاتان ابراهیموویچ سوئدی چهارصدمین گل خود را در لیگ جشن گرفت. این بازیکن ۴۰ ساله گل اول مهمان را به ثمر رساند. در نهایت میلان با نتیجه ۲-۱ مقابل شاگردان ژوزه مورینیو، مربی سابق زلاتان پیروز شد.

در ایتالیا این صد و پنجاهمین گل ابراهیموویچ بود، ۲۵۰ گل دیگر توسط این کهنه کار که اکنون برای میلان بازی می‌کند در لیگ‌های هلند، اسپانیا، فرانسه، انگلیس و ایالات متحده به ثمر رسیده است.  

میلان به همراه ناپولی به طور مشترک در صدر جدول سری آ ایتالیا قرار دارند - هر دو تیم ۱۰ برد و ۳۱ امتیاز کسب کرده اند. اینترمیلان که در رده سوم جدول قرار دارد، در حال حاضر هفت امتیاز کمتر دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها