أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۵۳۱۹
زمان انتشار: ۱۳:۳۵     ۱۰ آبان ۱۴۰۰
از فصل گذشته‌مان درس گرفتیم؛
مدافع گرجستانی سپاهان گفت: از فصل گذشته‌مان درس گرفتیم تا حواس‌مان بیشتر جمع باشد و اشتباهات‌مان را تکرار نکنیم.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایسنا، گئورکی ولسیانی درباره عملکرد خوب سپاهان در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر اظهار کرد: بسیار برای ما مهم بود که لیگ را خوب شروع کنیم و حتی مشکلات‌ پارسال‌مان را هم بررسی کردیم. فصل را با آمادگی کامل شروع کردیم. بازی‌های پیش رو برایمان مهم است و باید حداکثر امتیازات را جمع کنیم. برای من به جز کسب سه امتیاز، نشان دادن کیفیت خودمان است.

او درباره گلزنی‌اش در هفته دوم و عملکردش در دیدارهای ابتدایی لیگ گفت: خیلی خوشحالم گل زدم و در فصل‌های گذشته هم تمام تلاشم را انجام می‌دادم و گل می‌زدم اما این مهم نیست. مهم این است که نتیجه در آخر به چه صورت شود و عملکرد فردی من چندان مهم نیست. من خوشحالم که جزئی از این موفقیت هستم.

مدافع گرجستانی سپاهان درباره کار با نویدکیا و کادرفنی سپاهان بیان کرد: محرم مربی جوانی است اما فوق العاده باهوش است. جوری تیم را مدیریت کرد که هماهنگی خاصی پیدا کردیم. چیزی که وجود دارد این است که همه بازیکنان در تیم با هم یکسان هستند و همیشه سعی می‌کند که از منطق استفاده کند. او به دنبال بازیکن خاص نیست و هر بازیکنی که شانس بازی کردن داشته باشد، مطمئنا در زمین حضور پیدا خواهد کرد.

او در رابطه با تفاوت سپاهان فصل جدید و سپاهان فصل گذشته گفت: ما در فصل پیش یک سری اشتباهات داشتیم که فراموش نشدنی است چون یک سری امتیازات در یک سری بازی‌ها از دست دادیم که نباید این اتفاق می‌افتاد. تفاوت تیم ما در این فصل این است که حواس‌مان خیلی بیشتر جمع است تا امتیازات را به راحتی از دست ندهیم. از فصل گذشته‌مان درس گرفتیم تا حواس‌مان بیشتر جمع باشد و اشتباهات‌مان را تکرار نکنیم.

مدافع گرجستانی سپاهان در پاسخ به این سوال که آیا سپاهان امسال قهرمان می‌شود یا خیر؟ عنوان کرد: من چندان دوست ندارم پیش بینی کنم و باید صبر کنیم و نتایج را ببینیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها