يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۵۳۲۰
زمان انتشار: ۱۳:۳۶     ۱۰ آبان ۱۴۰۰
تیم فوتسال مس سونگون برای بازی با گیتی پسند از یکی از بازیکنان شاخص خود استفاده می کند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایسنا، تیم مس سونگون ورزقان مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر در فصل جدید چند بازیکن خود را از دست داد و با توجه به مصدومیت فرهاد فخیم کاپیتان خود در تیم ملی، این بازیکن را نیز پس از جام جهانی در اختیار ندارد.

بر این اساس این تیم به دنبال تقویت خود است و شنیده می شود مذاکراتی با چند بازیکن داخلی و خارجی داشته است با این حال این تیم از هفته نهم امکان استفاده از یکی از ستاره های خود را دارد.

ابوالقاسم عروجی، بازیکن سابق تیم ملی که به دلیل دوپینگ به مدت دو سال محروم بود از ابتدای فصل با تیم مس سونگون قرارداد بست تا با پایان محرومیت خود تیم سابقش را همراهی کند.

او از هفته نهم قادر به بازی خواهد بود و نارنجی پوشان ورزقان می توانند این بازیکن مطرح خود را در بازی حساس با گیتی پسند به میدان بفرستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها