يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۵۳۲۹
زمان انتشار: ۱۳:۵۷     ۱۰ آبان ۱۴۰۰
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در صورت رفع محرومیت از حضور در نقل و انتقالات باز هم خواهان بازیکن مازاد استقلال تهران نیست.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با وجود محرومیت این باشگاه از حضور در نقل و انتقالات همچنان خواهان خرید بازیکن جدید است.

سرخپوشان پایتخت که به دلیل عدم پرداخت مطالبات ۵۸۰ هزار دلاری گابریل کالدرون به همراه طلب ۹۵ هزار دلاری خواکین مربیان پیشین این تیم با محرومیت از سوی فیفا روبرو شده اند همچنان موفق به پرداخت این بدهی نشده است تا سرخ‌ها در روزهای پایانی نقل و انتقالات لیگ برتر بیست و یکم با بحران مواجه شوند.

سازمان لیگ فوتبال ایران ۱۶ آبان ماه را آخرین فرصت جابجایی مجاز یا خرید بازیکن اعلام کرده است اما یحیی برای جذب بازیکن مد نظر خود علاوه بر انتظار برای باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی قصد عجله در خرید بازیکن ندارد.

احتمال خروج سید احمد موسوی از لیست بازیکنان فصل جاری استقلال تهران باعث شد تا شایعاتی درباره احتمال جذب او از سوی کادر فنی پرسپولیس مطرح شود اما یحیی هیچ قصدی برای خرید این بازیکن ندارد.

هافبک آبی پوشان پایتخت که خیلی دیر از سوی فرهاد مجیدی کنار گذاشته شد منتظر است تا پیشنهاد خوبی دریافت کند تا حاضر به فسخ قرارداد خود شود اما همچنان خبری از این موضوع هم نیست.

گل محمدی در صورت باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی تا پایان مهلت آن همچنان روی جذب بازیکن خارجی اصرار دارد و نمی‌خواهد در این زمینه عجله کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها